نصب ۱۷ هزار فقره  انشعاب آب و فاضلاب توسط آبفای استان اصفهان با هدف خدمت رسانی و ارتقا توسعه پایدار، در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۱۷ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در سطح استان اصفهان نصب شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه رشد جمعیت و […]

نصب ۱۷ هزار فقره  انشعاب آب و فاضلاب توسط آبفای استان اصفهان

با هدف خدمت رسانی و ارتقا توسعه پایدار، در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۱۷ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در سطح استان اصفهان نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه رشد جمعیت و توسعه ی شهرها و روستاها نیاز به نصب و واگذاری انشعابات آب و فاضلاب را به وجود می آورد، گفت: در ۶ ماه گذشته، بیش از ۱۰ هزار فقره انشعاب آب و حدود ۷ هزار فقره انشعاب فاضلاب در سطح استان نصب شده است.

حسین اکبریان با بیان اینکه ۱۰۲ شهر و ۹۶۸ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرار دارد، گفت: تعداد کل انشعابات آب نصب شده در استان بیش از  1 میلیون و ۴۸۰ هزار فقره است و  99.6 درصد جمعیت شهری و روستایی استان اصفهان تحت پوشش خدمات آب قرار دارند که نسبت به کل کشور ۳٫۰۶ درصد بالاتر است.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره آبفای استان اصفهان تعداد کل انشعابات نصب شده فاضلاب شهری و روستایی را حدود ۷۵۵ هزار فقره عنوان کرد و افزود: انشعابات نصب شده در استان اصفهان ۹ درصد کل کشور را شامل می شود، همچنین ۴۲ شهر در استان اصفهان دارای انشعاب فاضلاب هستند که ۱۲ درصد کل کشور را شامل می شود و ۵ روستای استان نیز دارای تاسیسات فاضلاب هستند.