بهره‌برداری از ۲ پروژه ورزشی در سنندج / افتتاح ۶ هزار میلیارد ریال طرح در کردستان با حضور استاندار کردستان و جمعی ازمسئولان زمین ورزشی روباز مینی گلف، وودبال، کروکت، بهکاپ و بهکار و استخر جانبازان در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان  به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ شامگاه روز سه‌شنبه […]

بهره‌برداری از ۲ پروژه ورزشی در سنندج / افتتاح ۶ هزار میلیارد ریال طرح در کردستان

با حضور استاندار کردستان و جمعی ازمسئولان زمین ورزشی روباز مینی گلف، وودبال، کروکت، بهکاپ و بهکار و استخر جانبازان در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان  به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ شامگاه روز سه‌شنبه ۶ مردادماه در ادامه افتتاح طرح‌های ویژه هفته دولت، با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین، استخر ویژه جانبازان و معلولان مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج به بهره برداری رسید.
این استخر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار بازسازی شد و اکنون آماده استفاده جانبازان و معلولان است.
افتتاح مجموعه ورزشی مینی گلف، وودبال، کروکت، بهکاپ و بهکار طرح دیگری بود که امروز به بهره‌برداری رسید.
استاندار کردستان در آیین افتتاحیه این دو مجموعه ورزشی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: احداث این مجموعه علاوه بر معرفی ورزش‌های حوزه گلف استان نسبت به گذشته، می‌تواند باعث جذب جوانان به این ورزش شود.
زارعی کوشا ضمن تقدیر از متولیان احداث این پروژه ورزشی، افزود: برای احداث این مجموعه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع و سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است که ظرفیت بسیار خوبی به شمار می‌رود.
وی بیان کرد: امروز ۶ هزار میلیارد ریال در قالب ۴۴۰ طرح در استان به بهره‌برداری رسید که پنج هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال آن طرح‌های ارتباطی، حوزه برق و مسکن روستایی بود.