همزمان با هفته ملی افراد معلولیت ، اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل، اردوی جهادی روستای علی‌آباد فخره را برگزار نمود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی، این اردوی جهادی به منظور بررسی مسایل ومشکلات توانخواهان روستای فخره وارتقاء تعامل با دهیاری وپایگاه بهداشت این روستا انجام شد. رئیس اداره […]

همزمان با هفته ملی افراد معلولیت ، اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل، اردوی جهادی روستای علی‌آباد فخره را برگزار نمود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی، این اردوی جهادی به منظور بررسی مسایل ومشکلات توانخواهان روستای فخره وارتقاء تعامل با دهیاری وپایگاه بهداشت این روستا انجام شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل گفت: در این اردو علاوه بر اهدای ۵ بسته سبد کالا به ارزش ۶۰۰ هزار تومان به توانخواهان ، بسته هدیه ازدواج شامل یک تخته فرش، یک دستگاه پنکه و یک دستگاه بخاری گازی نیز تحویل توانخواه نوعروس جسمی حرکتی شد.

حیدر ایمانیان افزود: در این اردوی جهادی، از منزل یک خانواده پنج معلول ودو خانواده دو معلول بازدید شد.

وی، ضمن تشکر و قدردانی ازهمراهی و پیگیری بهورزان ابراز داشت: روستای علی‌آباد فخره دارای ۴۱ توانخواه می‌باشد که این اداره سعی نموده با همکاری بهوز روستا، در ارتقاء سطح سلامت اجتماعی و روانی ساکنین ، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت‌ها قدم‌های موثری را بردارد.

به گزارش روابط از دیگر برنامه‌های این اردوی جهادی، بازدید منزل خانواده شهید سلطانی‌فر دارای معلول ذهنی و جسمی، برگزاری کارگاه ویژه زنان خانه‌دار روستا با هدف آشنایی با اورژانس اجتماعی و تشریح خدمات و فعالیت‌های این واحد در مدرسه شیرین حر ، همچنین برپایی میز خدمت و ملاقات مردمی در محل پایگاه بهداشت روستا بود.