فرماندار کرمان از برنامه‌ریزی مسائل ایمنی و امنیتی برای میزبانی حداقل ۲۰ هزار نفر در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد و گفت: موکب‌داران مراقب اقدامات خرابکارانه و بیوتروریستی باشند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،علی بابایی صبح امروز در نشست و گردهمایی موکب‌داران کشوری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با […]

فرماندار کرمان از برنامه‌ریزی مسائل ایمنی و امنیتی برای میزبانی حداقل ۲۰ هزار نفر در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد و گفت: موکب‌داران مراقب اقدامات خرابکارانه و بیوتروریستی باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،علی بابایی صبح امروز در نشست و گردهمایی موکب‌داران کشوری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: مرقد مطهر شهید سلیمانی در کرمان وجود دارد و امروز نعمت حضور سردار دل‌ها در این شهر برای همه آشکار است.

وی از تصویب ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان روز کرمان در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان، خبر داد و گفت: پیشنهاد نامگذاری این روز به شورای فرهنگ عمومی کشور برای تصویب ارائه شده است.

فرماندار کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان، بیان کرد: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری ایام شهادت سردار دل‌ها و هفته مقاومت در کرمان انجام شده است.وی از تشکیل ۱۷ کمیته برای برگزاری مراسم هفته مقاومت در کرمان خبر داد و گفت: کمیته مواکب، یکی از کمیته‌هایی است که برای برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی راه‌اندازی شده است.
بابایی با اشاره به وصیت‌نامه شهید سلیمانی، بیان کرد: در این وصیت‌نامه سردار دل‌ها با اشاره به اینکه مردم کرمان پای انقلاب و نظام هستند از مردم کرمان خواسته که تا آخر با ولایت بمانند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف و در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام در شهر کرمان در مصلی امام علی(ع)، بیت‌الزهرا(س)، گلزار شهدا و حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

فرماندار کرمان با اشاره به اقدامات ایمنی و امنیتی، برای برگزاری برنامه‌های هفته مقاومت در کرمان، گفت: مسائل ایمنی و امنیتی برای میزبانی حداقل ۲۰ هزار نفر در کرمان برنامه‌ریزی شده است.