نظر مثبت نمایندگان در مورد وزیر پیشنهادی راه و مسکن/ صادق، کار تخصصی انجام داده است عضو کمیسیون عمران مجلس با اینکه برای وزیر راه یک خانم پیشنهاد شده ولی حداقل از جمله وزرای تخصصی است و در مجموعه وزارت راه کار کرده، ولی خیلی از وزرا قبلا مدیر قوی بودند، اما متخصص و از بدنه […]

نظر مثبت نمایندگان در مورد وزیر پیشنهادی راه و مسکن/ صادق، کار تخصصی انجام داده است

عضو کمیسیون عمران مجلس با اینکه برای وزیر راه یک خانم پیشنهاد شده ولی حداقل از جمله وزرای تخصصی است و در مجموعه وزارت راه کار کرده، ولی خیلی از وزرا قبلا مدیر قوی بودند، اما متخصص و از بدنه وزارت راه و مسکن نبودند، گفت: نکته مثبتی که خانم صادق دارد، این است که از دل وزارت راه انتخاب شده و اعتقاد به تفکیک این وزارتخانه دارد.

مجتبی بخشی‌پور، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار  سیاسی حیات، درمورد ارزیابی این کمیسیون وزرای پیشنهادی اظهار کرد: اینکه دولت هنوز شروع به کار نکرده است. سیل انتقادات راه افتاده را نمی پسندم و معتقدم که باید به دولت فرصت داد.

وی درمورد وزرای معرفی شده برای کابینه اظهار کرد: بحث کابینه که به مجلس معرفی شده است. وزاری پیشنهادی برنامه‌های خود را در کمیسیون‌ها ارائه می‌دهند و وزرایی که برنامه های آن مطابق سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم توسعه باشد در مجلس قطعا نظر کمیسیون نسبت به آن وزیر مثبت خواهد بود و در مجلس رای خواهد آورد.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: مجلس درمورد برخی از گزینه‌ها با توجه به مسائل کاری نه بحث‌های سیاسی و جناحی اختلاف نظر دارند بنابراین شاید بعضی وزرا برای گرفتن رای اعتماد دچار مشکل شوند که امیداریم تا هفته آینده نظرات آن‌ها را داشته باشیم و وزرا کار خود را شروع کنند.

وی درمورد وزیر پیشنهادی راه و مسکن تاکید کرد: با اینکه برای وزیر راه یک خانم پیشنهاد شده ولی حداقل از جمله وزرای تخصصی است و در مجموعه وزارت راه کار کرده، زیرا خیلی از وزرا قبلا مدیر قوی بودند. اما متخصص و از بدنه وزارت راه و مسکن نبودند و نکته مثبتی که خانم صادق دارد، این است که از دل وزارت راه انتخاب شده و اعتقاد به تفکیک این وزارتخانه دارد.

بخشی‌پور با بیان اینکه کمیسیون عمران با ۲۳  عضو اکنون خواهان تفکیک این وزاتخانه است که این تفکیک بعد از انتخاب کابینه اتفاق افتاده و زمانی که تصویب شود قطعاً کمی از مسئولیت‌های خانم صادق کاسته خواهد شد، گفت: به اعتقاد بنده گزینه پیشنهادی وزارت راه توانایی اداره این وزارتخانه را دارد و ما همگی باید کمک کار او باشیم.