به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، ماموستا لقمان محمدیان امام جمعه اهل سنت بیجار، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز که امروز به صورت ویدیویی برگزار شد، اظهار داشت: همیشه فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان راه حلی از بحران ها برای داخل و حتی منطقه و […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، ماموستا لقمان محمدیان امام جمعه اهل سنت بیجار، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز که امروز به صورت ویدیویی برگزار شد، اظهار داشت: همیشه فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان راه حلی از بحران ها برای داخل و حتی منطقه و مستضعفین جهان بوده و هست.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از مذاکرات و گفتگو با همه مردم جهان استقبال کرده است، افزود: اما باج دهی و تسلیم زور شدن شدن در آرمان های انقلاب و اندیشه های ملت بزرگ ایران اسلامی که محور سیاست و اقتصاد و فرهنگ و تمدن خود را بر پایه اسلام ناب بنا نهاده است محلی از اعراب ندارد.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: اگر از روز اول در قضیه برجام فرمایشات گوهر بار حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مورد دقت و عمل قرار می گرفت، دندان استکبار در فضای رسانه ای و اقتصادی برای مقابله با ملت ایران تیزتر نمی شد.

ماموستا محمدیان عنوان کرد: استکبار جهانی برجام را به ‌عنوان دام برای تضعیف ملت ایران گستراند اما الحمدالله اخیراً با درایت سیاستمداران انقلابی و دولت مردمی قدم های بزرگی در اقتدار نظام و ملت ایران صورت گرفت.

وی ادامه داد: یکی از محورهای استکبار برای تضعیف ملت ها مخصوصا ایران اسلامی نیازمند نمودن به انرژی هسته‌ای که در عرصه پزشکی، کشاورزی، باغداری، نجوم ،تکنولوژی، داروسازی، اکتشاف معادن، شیمی تأثیر دارد، است که با درایت رهبری و توان علمی جوانان دانشمند و تلاشگر این شیطنت خنثی شده و توان ما هر روز در این عرصه قدرتمندانه پیشرفته و پیشرفته تر می شود.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: نکته بسیار قابل تأمل که رهبر انقلاب امروز در دیدار با مردم تبریز اشاره فرمودند: افشای نقشه های دشمن در حوز اقتصادی و رسانه‌ای است که باید مورد توجه همه مردم و مسئولان قرار گیرد با برداشتن بروکراسی های اداری که عرصه تولید را دچار اختلالاتی نموده و با حمایت از بخش های مختلف کشاورزی و دامداری و تجارت و تولید و صادرات رونق واقعی اقتصادی را به نمایش گذاشته تا در باز شده به سوی دشمن در معیشت و اقتصاد مردم بسته شود و تلاش های آنان در این حوزه ناکام بماند.

ماموستا محمدیان خاطر نشان کرد: بخش رسانه ای را هم با دانش افزایی سواد رسانه ای برای عموم و شفافیت در حوزه های خبری و سرعت عمل در تولید برنامه های مختلف فرهنگی هنری، آموزشی، سرگرمی با کیفیت بالا و عالی راهکار مقابله با نقش پلید رسانه های دشمن است.

وی تاکید کرد : مسئولان شما را به خداوند متعال از شعار دست بردارید که شعارهای بدون عمل شما به اندازه صدها نقشه دشمن در ناامیدی مردم تأثیر دارد، میدان عمل به رهنمود های این پیر فرزانه راه وصال به قله اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: مردم شریف ایران در کنار رهبری و برای آبادانی و پیشرفت و رسیدن به قله کرامت از پای نخواهد نشست، شما مسولان اجرایی با اقدام سریع و بجا در خدمت به مردم و عمل به رهنمودهای رهبری در ناامید کردن دشمن بسیار موثرید.

وی یادآور شد: اشتغال و معیشت مردم باید مورد توجه قرار گیرد و بدون منتظر ماندن بخش نامه اقدام کنید.

ماموستا محمدیان گفت: دشمن با قدرت رسانه ای در تهمت زدن و دروغ پردازی نسبت به ارگان های پاک نظام و هزینه های زیاد می خواهد مردم را از نظام جدا کند، قطعا این آرزو را به‌گور خواهند برد، زیرا مقاومت ملت ایران آنان را در گوشه رینگ انداخته است و با مقاومت و پایداری و استقامت و همراهی با آرمان های انقلاب اسلامی و امام و رهبری افول دشمن را جشن خواهیم گرفت.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان