در آیینی با حضور مدیرعامل بنیاد برکت کشور، فرماندار اصفهان و تعدادی از مدیران آموزش و پرورش و اداره نوسازی مدارس، مدرسه ۶کلاسه برکت در شهر قهجاورستان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فرماندار اصفهان در حاشیه این افتتاح، با اشاره به افزایش نرخ جمعیت در شهرها، عنوان […]

در آیینی با حضور مدیرعامل بنیاد برکت کشور، فرماندار اصفهان و تعدادی از مدیران آموزش و پرورش و اداره نوسازی مدارس، مدرسه ۶کلاسه برکت در شهر قهجاورستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فرماندار اصفهان در حاشیه این افتتاح، با اشاره به افزایش نرخ جمعیت در شهرها، عنوان کرد: شهر قهجاورستان به دلیل همجواری و نزدیکی به اصفهان و افزایش جمعیت، با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است که باید اقدامات مؤثری در این راستا انجام گردد.
احمدی افزود: انشاء ا… با مشارکت بنیاد برکت و همراهی بیشتر خیرین با مسئولین شاهد افزایش و نوسازی مدارس در سطح شهرستان باشیم.

گفتنی است، مدرسه ۶کلاسه برکت با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و اداره تجهیز و نوسازی مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان در شهر قهجاورستان احداث شده و امروز به بهره برداری رسید.