شماره حساب صندوق ملی محیط زیست برای دریافت کمک های مردمی، اعلام شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از صندوق ملی محیط زیست ، دستگاه های اجرایی ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از جمله نهادهای […]

شماره حساب صندوق ملی محیط زیست برای دریافت کمک های مردمی، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از صندوق ملی محیط زیست ، دستگاه های اجرایی ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از جمله نهادهای عمومی غیر دولتی، با استناد به جزء ۲ بند الف تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، مکلفند در رابطه با آن بخش از منابع خود که از محل منابع عمومی یا کمک های مردمی تأمین می شود، از طریق حساب های افتتاح شده نزد بانک مرکزی اقدام کنند.

از این رو به منظور انجام مسئولیت های اجتماعی و حفظ محیط زیست، حساب افتتاح شده صندوق ملی محیط زیست جهت دریافت کمک ها و هدایای نقدی مردمی به شماره شبای ۴۶۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۰۶۰۴۱۲۲۰۲۲۶ IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معرفی شده است. در انتهای نامه صندوق، بر ارسال رسید نقل و انتقالات هدایا و کمک ها از طریق مکاتبه، تاکید شده است.

آدرس وبگاه صندوق ملی محیط زیست: https://irnef.org/persian