سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد باسمه تعالیسی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی و شهدای ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و یاد آن عزیز سفر کرده و همه شهدا را گرامی می دارم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح […]

سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد

باسمه تعالی
سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی و شهدای ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و یاد آن عزیز سفر کرده و همه شهدا را گرامی می دارم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

ایام محزون نیمه خرداد امسال مصادف شده است با داغ شهادت رییس جمهور محبوب حضرت آیت الله دکتر رییسی و یاران خدمتگزارش ؛ شهیدانی که بحق شاگردان راستین و سربلند مکتب امام بودند .

این سالیاد، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و تکریم و گرامیداشت ایثار و فداکاری مجاهدانی است که در راه آزادی و استقلال ایران و خدمت به مردم جان خود را فدا کردند
امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، برای همیشه در قلب و روح مردم ایران جاودانه خواهند ماند و راه و آرمان‌های والای ایشان با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری چراغ راه نسل‌های آینده خواهد بود.
مردم شریف کردستان همواره از حامیان و پیشگامان و ادامه دهندگان راه و نهضت امام خمینی بوده اند و همواره ارادت و دلبستگی خود به راه و منش امام و شهدای انقلاب را به نمایش گذاشته اند .
نمونه بارز آن برگزاری مراسم مختلف سالگرد رحلت امام و بزرگداشت شهید جمهور و شهیدان راه خدمت در جای جای استان است بویژه اجتماع باشکوه و قدرشناسانه مردم سنندج که روز گذشته برگزار شد.
امروز همه ما موظفیم که با حفظ وحدت و انسجام، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و با خدمت صادقانه به مردم، آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را تحقق بخشیم .
روح بلند آن رهبر کبیر و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با قدسیان آسمانی محشور باد.

اسماعیل زارعی کوشا
استاندار کردستان