استان اصفهان در پی فرمان مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار گرفت   مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آماده باش ۳۲۰ تیم امدادی در استان اصفهان به دنبال ورود جبهه هوای سرد به استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه فروش افزود : این اقدام به دنبال ورود […]

  استان اصفهان در پی فرمان مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار گرفت

  مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آماده باش ۳۲۰ تیم امدادی در استان اصفهان به دنبال ورود جبهه هوای سرد به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه فروش افزود : این اقدام به دنبال ورود جبهه هوای سرد عبوری از شمال به استان از اواخر وقت روز جاری تا آخر هفته در تمامی مناطق انجام شده است.

  منصور شیشه فروش ادامه داد: بر این اساس در ساعات بعد از ظهر تندباد و طوفان لحظه‌ای پیش بینی شده است که منجر به خیزش کانون‌های گرد و خاک در مناطق شمال و شرق استان خواهد شد.

  وی با اشاره به وقوع بارش‌های فصلی و رگباری از روز چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده در همه مناطق استان اصفهان، ابراز کرد: بر این اساس مدیریت بحران استان اصفهان با ابلاغ دستورالعمل پیشگیری و کنترل حوادث فصل پاییز خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی و ستادهای خدمات شهری شهرداری‌ها برای پیشگیری و کنترل حوادث ناشی از طوفان، کاهش دما و آبگرفتگی معابر و جاده‌ها با آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان از جمله اداره راهداری، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، شرکتهای آزادراهی، شرکت‌های امداد خودرو، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب، برق، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب و دهیاران شد.