حراج املاک فرزندان شاهد و ایثارگر اصفهان/ مسئولان انقلابی و حامیان خانواده شهدا و ایثارگران کجا هستند؟

حراج املاک فرزندان شاهد و ایثارگر اصفهان/ مسئولان انقلابی و حامیان خانواده شهدا و ایثارگران کجا هستند؟!

فرزندان شاهد وایثارگر استان اصفهان در پی نصب بنر حراج مجموعه‌ زمین و خانه های سازمانی سابق خانواده شهدا وایثارگران که به تازگی خبر آن در کانال شهدای اصفهان منتشر شده است، اعتراض کرده و خواهان پیگیری جدی آن از مسئولان انقلابی وحامیان خانواده های شهدا وایثارگران شدند.

حراج املاک فرزندان شاهد و ایثارگر اصفهان/ مسئولان انقلابی و حامیان خانواده شهدا و ایثارگران کجا هستند؟!

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ در سنوات گذشته تصمیم گرفته شده بود زمین خانه های سازمانی سابق خانواده شهدا که در بهترین موقعیت جغرافیایی با متراژ ۲۰هزار متر بود به فروش برسد که با اعتراض خانواده شهدا روبرو شد.

با انتصاب آقای احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعویق افتاد از این موضوع، حدود ۷سال گذشته است که متاسفانه تازگی با نصب بنر، این مجموعه‌ به حراج گذاشته شده است.

این اقدام غیر منصفانه، موجی از اعتراضات و انتقادات فرزندان شاهد و ایثارگر استان شهید پرور اصفهان را به دنبال داشته است که در کانال جامع ایثارگران هم به پیگیری این موضوع پرداخته شده و در ادامه متن منتشر شده در این کانال از طرف پایگاه خبری شهید یاران برای بررسی و پیگیری مسئولان انقلابی و حامیان خانواده شهدا و ایثارگران منتشر می‌شود👇👇👇

🚫آگهی مزایده املاک کوثر در اصفهان🚫

آقای قاضی زاده رئیس بنیاد شهید کشور
آقای فخاری رئیس سازمان اقتصادی کوثر

حدود ۷ سال پیش توسط مدیران وقت تصمیم گرفته شد زمین خانه های سازمانی سابق خانواده شهدا را واقع در کنار زاینده رود حد فاصل پل آذر و سی و سه پل را در زمان ریاست مرحوم شهیدی بفروشند و درآمد حاصل را صرف بدهی های کشوری به دانشگاه آزاد کنند که با اعتراض خانواده شهدا کنسل شد.
ان زمان فقط ۲۰۰ میلیارد بود !!
اکنون این ملک ۲۰ هزار متری قطعا حداقل ۵ هزار میلیارد تومان قیمت دارد.
هشدار میدهیم این زمین متعلق به استان اصفهان است. اگر باز تصمیم به فروش و انتقال درآمد آن به تهران دارید مجددا مخالفت خواهیم نمود.
اصفهان به اندازه کافی با مشکلات معیشتی و مسکن ایثارگران دست و پنجه نرم می کند.

این اشتباه تاریخی را مرتکب نشوید !!!