سپاه «بیت‌المقدس» کردستان همانند همیشه که در همه بحران‌ها و مشکلات از جمله ۲سال اخیر بیماری کرونا پای کار و دوشادوش مدافعان سلامت در جهت حفظ سلامت مردم تلاش کرده، این‌بار نیز تمام امکانات،تجهیزات و نیروی انسانی خود را پای کار آورده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، […]

سپاه «بیت‌المقدس» کردستان همانند همیشه که در همه بحران‌ها و مشکلات از جمله ۲سال اخیر بیماری کرونا پای کار و دوشادوش مدافعان سلامت در جهت حفظ سلامت مردم تلاش کرده، این‌بار نیز تمام امکانات،تجهیزات و نیروی انسانی خود را پای کار آورده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در همین رابطه گفت: سپاه همانند همیشه در کنار و در خدمت مردم بوده و این‌بار نیز علاوه بر توزیع بسته‌های گرم غذایی در سطح استان، تمام امکانات و ظرفیت‌ها و نیروی انسانی را برای برف‌روبی وپاکسازی معابر پای کار آورده‌ایم.
وی افزود: همچنین هفت دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس ‌‌‌‌سپاه برای جابه‌جایی مسافران وارد حمل و نقل عمومی سنندج شده و هدفمان تنها خدمت‌رسانی به مردم است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد:سپاه با تمام امکانات آماده خدمت به مردم بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است؛ همچنین امروز گروه ۳۳توپخانه ارتش باخودروهای سبک و سنگین به منظور خدمت‌رسانی، پاکسازی و شن‌ریزی معابر و انتقال آرد به خبازخانه‌های سطح شهر سنندج و روستاهای اطراف این شهرستان با شعار «ارتش فدای ملت» پای کار آمد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان