به افرادی رای بدهیم که دارای بینش مردم سالاری دینی، و به دور از اشرافی گری وتجمل گرایی هستند رئیس شورای نگهبان استان کردستان گفت:ما باید به افرادی رای بدهیم که از لحاظ بینش سیاسی، دارای بینش مردم سالاری دینی و مخالف اشرافی گری و تجمل گرایی و… هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

به افرادی رای بدهیم که دارای بینش مردم سالاری دینی، و به دور از اشرافی گری وتجمل گرایی هستند

رئیس شورای نگهبان استان کردستان گفت:ما باید به افرادی رای بدهیم که از لحاظ بینش سیاسی، دارای بینش مردم سالاری دینی و مخالف اشرافی گری و تجمل گرایی و… هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بهروز مهتابی رئیس شورای نگهبان استان کردستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید وهمراهانشان وهمچنین تبریک اعیاد جاری که در همایش بصیرتی و آموزشی ناظرین امین در سالن اجتماعات امام خمینی (ره)اداره کل آموزش،وپرورش عصر روز یکشنبه ۳تیر ۱۴۰۳در سنندج برگزارشد، اظهار کرد:موضوع اصلی ما در انتخابات وحوزه شورای نگهبان بی طرفی و امانت داری است.

وی گفت: تقاضای که همیشه از محضر خواهران وبرادران داشته ایم وداریم،این است که نیروهای نظارتی شورای نگهبان کاملا باید بی طرف باشند وصرفا در باب خدمت صادقانه و در راس اسلام ونظام فعالیت داشته باشند.

مهتابی با اشاره به اینکه ما قصد داریم انتخابات پاک، منظم و بی طرفی را برگزار کنیم، افزود:
ما باید امانت داری را کاملا رعایت کنیم. لذا تمام پست، عناوین کار و امکاناتی که در اختیار ماست، باید بدرستی از آن در جهت خدمت به مردم استفاد کنیم.

وی رعایت امور قانون را الزامی دانست و گفت:انتخاب اصلح و تاکید بر مردم سالاری دینی یکی از فرموده های حضرت امام خمینی (ره) است. لذا ما باید به افرادی رای بدهیم که از لحاظ بینش سیاسی، دارای بینش مردم سالاری دینی و مخالف اشرافی گری و تجمل گرایی و… هستند.

با تبیین، جلوی تحریفات دشمن را بگیریم / مدیر در تراز انقلاب انتخاب کنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت:دشمنان و برخی افراد، ناجوانمردانه دستاوردهای نظام را زیر سوال می برند و در بعضی از موارد مسخره می کنند. لذا همه ما وظیفه داریم در مقابل این ناجوانمردیها دفاع کنیم. تبیین کنیم. و جلوی تحریفات دشمن را بگیریم.

حجت السلام طه توکلی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز در ادامه همایش بصیرتی و آموزشی ناظرین امین اظهار کرد:همه موجودات وکائنات به دنبال هدف هستند.
ما هم به لیله القدر نظام انقلاب وانتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نزدیک می شویم که باید با بصیرت انتخاب کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش ورو گفت:هدف ما در انتخابات صحت، سلامت، اقتدار وعزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو عمل به ماموریت و شائنیت نظارتی که بنابر قانون اساسی با افتخار متوجه ما مردم شده و باید با تمام قوا در انتخابات با انتخاب اصلح، نقش بسزایی داشته باشبم.

توکلی افزود:دین حاکمیت و دین و سیاسیت الزاماتی دارد که ازجمله الزامات، بصیرت و صبر است.
وی تصریح کرد: بصیرت به معنای شناخت واقعیت، بصیرت به معنای شناخت جریانات، بصیرت یعنی زمان شناس بودن ودشمن شناس بودن، و مدیریت مطلوب قانون الهی، که مهمترین موئلفه آن به معنای دشمن شناس بودن وآگاه بودن، تاحاکمیت دین تجلی پیدا کند.

نماینده ولی فقیه درسپاه بیت المقدس استان کردستان افزود:شان شورای نگهبان از اول انقلاب تاکنون در رهگذر همه ماموریتها چیزی شبیه به ماموریت الهی بوده است. وکسانی که در این مجموعه خود جوش وپای کار هستند، بر اساس غیرت دینی وملی وظایفی بسیار بزرگی انجام دادند، چرا که بستر و زمینه را برای اراده ومشیت خدا فراهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه همه حرکتها وخیزشها باید پیوست بصیرتی داشته باشد،افزود:سطح عمل شورای نگهبان وهیات نظارت انقلاب قانون اساسی است وبس. و به افراد، احزاب و گروههای خاص، هیچ گرایشی ندارد.

وی گفت: برای تقویت بعد مردم سالاری دینی همه گروهها واحزاب وهمه افراد وسلایق باید نقش داشته باشند.

حجت السلام توکلی با اشاره به صبر در قرآن کریم اضافه کرد:دشمنان و برخی افراد، ناجوانمردانه عملکرد و دستاوردهای انقلاب را به خاطر خوش خدمتی به اربابان ونظام سلطه زیر سوال می برند و در بعضی از موارد مسخره می کنند. لذا همه ما وظیفه داریم در مقابل این ناجوانمردیها دفاع کنیم. تبیین کنیم. و جلوی تحریفات دشمن را بگیریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد که فرمودند: بعد دیگر حماسه تشییع رئیس جمهور شهید، حماسه حضور حداکثری در انتخابات است که بعنوان حق و تکلیف،بعنوان یک موجود زنده در سرنوشت خود بایستی نقش ایفا کنیم.

حجت السلام توکلی گفت:شرایطی که در آن قرار گرفتیم، شرایط زود به هنگام است که بیشتر کشورهای دنیا منتظر رخداد بن بستها و مشکلاتی در روند قدرت در کشور ما بودند اما در ساختار سازمان جمهوری اسلامی ایران هیچ بن بستی وجود ندارد، چرا که در چهار چوب سیاست و به اعتبار رهبر عزیزمان و با همراهی ملتی قهرمان مدیریت می شود.

وی افزود:خوشبختانه تاکنون هیچ گونه اختلالی در روند کارها وامورات سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و بین المللی و… در جمهوری اسلامی ایران بوجود نیامده و تمامی مسائل، روند عادی خود را سپری وآنچه که وجود دارد در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: چیزی که به ما هویت، اصالت وعزت داد، استقلال و آزادی بود که توانستیم در مقابل دنیا بی ایستیم و مرزهای جغرافیایی جنبشهای آزادی بخش بشری را توسعه بدهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت:ما رئیس جمهوری میخواهیم که عنایت به مکتب، عنایت به دستاوردهای انقلاب داشته باشد. هویت ملی داشته باشد، مدیر وکار آمد و کفایت سیاسی داشته باشد. همه نظر و هوشش متوجه استعداد جوانان این سرزمین باشد، نه نظر معتوف به قدرتهای فرا سرزمینی.

حجت السلام توکلی افزود:شهید رئیسی خستگی را خسته کردند و با تلاش شبانه روزی خود امید آفرینی را زنده کردند. مجاهدت کردند. لذا ما رئیس جمهوری می خواهیم که در این تراز باشد.

وی گفت:ما متعلق به خودمان نیستیم ونباید یک سویه و احساسی انتخاب کنیم،ما باید هدایتگری را هم برای خودمان وهم برای دیگران در نظر بگیریم و در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نقش اثر گذار و انتخاب اصلح داشته باشیم.

در پایان این همایش کلاس آموزشی ناظرین شبکه نظارت شهرستان سنندج با حضور شرکت کنندگان برگزار گردید.

خبرنگار/کویستان عبدالحکیمی