مردم کردستان قدردان برقراری امنیت در استان هستند/نیروی انتظامی همیشه آماده خدمت است به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان_سقز، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی پاسگاه مرخز با تقدیر از عوامل گاز استان و شهرستان گفت: در حال حاضر دو پاسگاه انتظامی شهرستان در «سرا» و «خوروره» […]

مردم کردستان قدردان برقراری امنیت در استان هستند/نیروی انتظامی همیشه آماده خدمت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان_سقز، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی پاسگاه مرخز با تقدیر از عوامل گاز استان و شهرستان گفت: در حال حاضر دو پاسگاه انتظامی شهرستان در «سرا» و «خوروره» که جزو پاسگاه‌های مهم و دور شهرستان هستند گازرسانی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای گازرسانی به این پاسگاه ۱۲۲ میلیون تومان از اعتبارات شرکت گاز استان کردستان هزینه شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان امنیت را از مولفه‌های نظام مقدس اسلامی ایران دانست و گفت: نیروی انتظامی در این راستا همواره تلاش کرده و شهدای زیادی هم تقدیم کرده است.

وی انقلاب اسلامی را یک نعمت ماندگار خداوند برای ملت ایران دانست و ادامه داد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر مناطق کشور به ویژه روستاها از محرومیت رنج می‌بردند که به برکت این نظام اسلامی امروز شاهد آن هستیم که در دورترین نقاط کشور خدمات انجام شده است.

سردار آزادی افزود: نیروهای انتظامی استان کردستان در هر زمان آماده خدمت به امنیت مردم بوده و هستند و مردم هم قدردان این زحمات که امنیت را به دنبال داشته، بوده‌اند.

یازدهمین واحد مسکونی که توسط سپاه سقز در شهرستان ساخته شده است، امروز به مناسبت دهه فجر در روستای مرخز شهرستان سقز افتتاح شد.

یوسف معروفی فرمانده سپاه سقز در مراسم افتتاح این واحد مسکونی گفت: برای ساخت این واحد ۱۲۰ میلیون تومان توسط سپاه شهرستان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ هم توسط سپاه پاسداران شهرستان سقز، ۹۰ واحد مسکن محرومین در سطح شهرستان احداث خواهد شد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان