جشن بزرگ وحدت با عنوان امت محمد در سنندج برگزار می شود مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: جشن بزرگ “مهمانی امت احمد” به مناسبت میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) با حضور هنرمندان شاخص کشوری در سنندج برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل و رئیس شورای امر […]

جشن بزرگ وحدت با عنوان امت محمد در سنندج برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: جشن بزرگ “مهمانی امت احمد” به مناسبت میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) با حضور هنرمندان شاخص کشوری در سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری جشن بزرگ مهمانی امت احمد(ص) در مرکز استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: امسال برای دومین سال متوالی وحدت و اتحاد شیعه و سنی در سنندج به نمایش گذاشته می‌شود.
وی افزود: این جشن روز جمعه ۳۰ شهریور ماه جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۴ در پیاده‌راه فردوسی سنندج برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه سال قبل ۸۴ غرفه در مهمانی امت احمد برپا شد، خاطر نشان کرد: امسال پیش‌بینی شده که ۱۰۰ غرفه توسط تشکل‌های مردمی و قرآنی شهر و روستاهای استان در سه بخش پذیرایی، فرهنگی و اجتماعی برپا شود.
وی گفت:مولودی‌خوانی و دف‌نوازی، بازی و سرگرمی ویژه کودکان، برنامه‌های متنوع همچون موسیقی و شعر از جمله برنامه‌های این جشن است.
رازیانی ضمن دعوت از همه مردم برای حضور و مشارکت در اجرای این‌ مراسم اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند برای برخورداری از غرفه جهت پذیرایی و کمک در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن مهمانی احمد در سنندج به تبلیغات اسلامی کردستان مراجعه کنند.