بیش از ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان نمایشگاه تخصصی صنعت اصفهان از خارج استان هستند زهرانصیری مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های استان اصفهان دارا بودن شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک و بزرگ در این استان است ۱۰ درصد از صنایع بزرگ کشور و ۲۵ درصد از شرکت‌های فعال کشور در اصفهان […]

بیش از ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان نمایشگاه تخصصی صنعت اصفهان از خارج استان هستند

زهرانصیری

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های استان اصفهان دارا بودن شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک و بزرگ در این استان است ۱۰ درصد از صنایع بزرگ کشور و ۲۵ درصد از شرکت‌های فعال کشور در اصفهان مستقر هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،احمدرضا طحانیان، افزود: توجه به جایگاه اصفهان در اقتصاد و صنعت کشور برآن شدیم تا نمایشگاه تخصصی صنعت را در نوزدهمین دوره را به صورت مجزا برگزار کنیم که میزبان ۱۵۰ شرکت تولیدی از ۸ استان هستیم. مشارکت‌کنندگان از زمینه‌های مختلف صنعتی از جمله اتوماسیون، تراشکاری، قالب‌سازی، جوش و برش، ماشین‌آلات صنعتی، ابزار دقیق، تجهیزات جابجایی، و سیستم‌های شستشوی صنعتی در این رویداد حضور دارند.

نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی در کشور به شمار می‌آید. مشارکت‌کنندگان از زمینه‌های مختلف صنعتی از جمله اتوماسیون، تراشکاری، قالب‌سازی، جوش و برش، ماشین‌آلات صنعتی، ابزار دقیق، تجهیزات جابجایی، و سیستم‌های شستشوی صنعتی در این رویداد حضور دارند. نمایشگاه‌های صنعتی همچون این رویداد تخصصی، بستری مناسب برای ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های فنی در میان صنعتگران و علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف صنعتی است.

گفتنی است، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، بیش از ۱۰ رویداد تخصصی برای صنعتگران برگزاری می‌شود و بیش از ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان از خارج استان اصفهان هستند که حاکی از استقبال خوب و مطلوب از نمایشگاه و رشد و توسعه صنعت در اصفهان است.