درروزهای منتهی به مهرماه به همت مرکز بهداشت و درمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان کارگاه آموزشی مدیریت صحیح مصرف دارو برای کارکنان پالایشگاه اصفهان برگزار شد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تکنسین دارویی مرکز بهداشت و درمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی  را آشنایی کارکنان با خواص و مضرات […]

 درروزهای منتهی به مهرماه به همت مرکز بهداشت و درمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان کارگاه آموزشی مدیریت صحیح مصرف دارو برای کارکنان پالایشگاه اصفهان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تکنسین دارویی مرکز بهداشت و درمان هلدینگ پتروپالایش اصفهان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی  را آشنایی کارکنان با خواص و مضرات داروها عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه طرح پزشک خانواده درهلدینگ پتروپالایش اصفهان برای کارکنان این شرکت در حال اجرا است ، لذا برنامه هایی جانبی دیگری نظیر برگزاری دوره های آموزشی شناخت بیماری ها و راه ها ی جلوگیری از آن و همچنین کارگاه آموزشی مدیریت صحیح مصرف دارو ازجمله راهکارهایی است که می توان مصرف خود سرانه دارو ها را در خانواده ها کنترل کرد .

بهنازنصیری ادامه داد: برای آشنایی و آگاهی بخشی به کارکنان و همچنین خانواده های آنان تاکنون دوره های بسیاری برگزارشده است . 

وی افزود:در کارگاه آموزشی مدیریت صحیح مصرف دارو کارکنان پالایشگاه اصفهان تداخلات دارویی و معایب و مضرات مصرف داروها را فرا گرفتند.