دومین طرح ملی “مهر، بانی مهر” در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و تسکین آلام بشری با اهداف اشاعه فرهنگ نوعدوستی و همدلی بین اعضای کانون های دانش آموزی و تقویت روحیه کار گروهی و پویایی اعضا از ابتدای مرداد ماه تا ۱۵ مهر در شهرستان های استان اصفهان برگزار شد. به […]

دومین طرح ملی “مهر، بانی مهر” در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و تسکین آلام بشری با اهداف اشاعه فرهنگ نوعدوستی و همدلی بین اعضای کانون های دانش آموزی و تقویت روحیه کار گروهی و پویایی اعضا از ابتدای مرداد ماه تا ۱۵ مهر در شهرستان های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در این طرح اعضای کانون های دانش آموزی مجری و بهره وران طرح، شامل دانش آموزان مجتمع های دانش آموزی و سایر دانش آموزان کم برخوردار استان بودند.
محمد نوید متقی افزود: در این طرح تعداد ۸۵۵۰ بسته اهدایی شامل کیف کمک های اولیه ویژه مدارس، بسته های لوازم التحریر و بازی های فکری در مدارس مناطق محروم که این مدارس از قبل نیاز سنجی و اعلام شده اند، توزیع شد.
وی خاطر نشان کرد: ۳۳۰ نفر از حامیان این طرح خیرین، دانش آموزان دارای بضاعت مالی و شرکت ها و مجموعه های فرهنگی نیکوکا ربوده اند.