سرمایه گذاری ۵۰۰میلیارد تومانی شرکت کشت و صنعت روژین تاک شرکت کشت و صنعت روژین تاک با احداث کارخانه جدید در کامیاران، اشتغال را رونق می بخشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ شرکت کشت و صنعت روژین تاک، بزرگترین تولیدکننده رب گوجه فرنگی در خاورمیانه، با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی، گام […]

سرمایه گذاری ۵۰۰میلیارد تومانی شرکت کشت و صنعت روژین تاک

شرکت کشت و صنعت روژین تاک با احداث کارخانه جدید در کامیاران، اشتغال را رونق می بخشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ شرکت کشت و صنعت روژین تاک، بزرگترین تولیدکننده رب گوجه فرنگی در خاورمیانه، با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی، گام مهمی در راستای توسعه تولید ملی برداشت.
شرکت کشت و صنعت دشت سبز لاوین شاهو (روژین تاک)، بزرگترین تولیدکننده رب گوجه فرنگی در خاورمیانه، با هدف توسعه فعالیت‌های خود، اقدام به احداث کارخانه جدید تولید رب اسپتیک به ظرفیت ۲۱۰۰ تن در شهرستان کامیاران کرده است.
این کارخانه که در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی و ایجاد ۳۰۰ شغل مستقیم و ۱۰۰۰ شغل غیرمستقیم برای کشاورزان منطقه، تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
سید مظفر عبدالله، مدیرعامل شرکت روژین تاک، در این خصوص با استاندار محترم کردستان و دکتر سالار مرادی نماینده مردم فهیم سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص تسریع روند اجرای این پروژه مهم گفت‌وگو کرده است.
با بهره‌برداری از این کارخانه، علاوه بر تامین نیاز داخلی، امکان صادرات محصولات به کشورهای دیگر نیز فراهم خواهد شد. همچنین، این پروژه می‌تواند به توسعه کشاورزی در منطقه و افزایش درآمد کشاورزان کمک شایانی کند.