بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی استان با حضور ۶۵۰ زوج دانشجو فردا در اصفهان برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران گفت: جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان به غیر از دانشگاه‌های کاشان با حضور بیش از ۶۵۰ زوج دانشجو که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آبان […]

بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی استان با حضور ۶۵۰ زوج دانشجو فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران گفت: جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان به غیر از دانشگاه‌های کاشان با حضور بیش از ۶۵۰ زوج دانشجو که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آبان ۱۴۰۲ ازدواج خود را ثبت کرده‌اند فردا یکشنبه ۲۹ مهرماه برگزار می‌شود که این جشن به لحاظ تعداد زوج شرکت‌کننده بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی استان اصفهان است.

دبیر برگزاری این رویداد اظهار کرد: یک هدف از برگزاری این رویداد بزرگ توجه بیشتر به موضوع ازدواج در دوران دانشجویی بود و این که بگوییم می‌شود در دوران دانشجویی هم ازدواج موفق کرد و هدف دیگر این بود که بگوییم می‌شود با هزینه کم یک برنامه شاد و جشن ازدواجی درخور برپا کرد.

وی تأکید کرد: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان همواره در زمینه آشنایی، انتخاب همسر، خواستگاری اولیه و تلاش برای تشویق دانشجویان به ازدواج راهگشا و تسهیل‌گر بوده و این موضوع را در اولویت داشته‌اند.

حجت‌الاسلام قاسمی ادامه داد: در راستای تبلیغ و ترویج ازدواج دانشجویی، زوج‌ها از دانشگاه‌های محل تحصیل خود به صورت کاروان در اتوبوس‌های گل زده به سمت محل برگزاری برنامه اصلی حرکت خواهند کرد و سپس ویژه‌برنامه‌هایی همچون حضور تعدادی از زوج‌ها در گلستان شهدا و بستن عهد میثاق با شهدا، در این رویداد هماهنگ شده است.

دبیر برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان از برگزاری کارگاه‌هایی برای زوج‌هایی سخن گفت که در این جشن حضور پیدا خواهند کرد که برخی از این کارگاه‌ها در روزهای گذشته در دانشگاه‌ها برگزار شده و برخی دیگر در روز جشن برگزار خواهند شد.

وی کارگاه‌هایی که دانشجویان در روز جشن در آن‌ها شرکت خواهند کرد را شامل «چالش‌های پیش‌روی زوجین» در دانشگاه صنعتی اصفهان، «اهمیت و جایگاه فرزندآوری و فرزندپروری» در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، «بهبود کیفیت زندگی با رابطه صمیمی» در دانشگاه پیام‌نور، «عوامل تحکیم خانواده و مهارت ارتباطی زوجین» در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، «سبک زندگی اسلامی» در دانشگاه هنر، «رشد و پویایی در زندگی مشترک» در دانشگاه علوم پزشکی، «ارتباط مؤثر زوجین» در دانشگاه اصفهان و «بیا عاشقی را رعایت کنیم» برشمرد.