انجمن مد و لباس استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرد. امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳، اعضای هیئت مدیره انجمن مد و لباس استان با حضور در دفتر علی‌اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان رسما فعالیت خود را آغاز کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حمایت از سبک […]

انجمن مد و لباس استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرد.

امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳، اعضای هیئت مدیره انجمن مد و لباس استان با حضور در دفتر علی‌اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان رسما فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حمایت از سبک پوشش ایرانی اسلامی و پوشش عفیفانه ، فراهم کردن زمینه‌ی رشد و توسعه طراحی اسلامی با الگو گرفتن از لباس های محلی، حمایت از هنرمندان و گروهای فعال در حوزه طراحی مد و لباس استان، ارتقای سطح آگاهی، دانش و بینش عمومی از سبک پوشش اسلامی با نگاە بە لباس کردی ترویج و گسترش آن از جمله اهداف این انجمن است.
شایان ذکر است این انجمن برای نخستین بار است که در استان تشکیل و این موقعیت را به وجود آورده است که طراحان مد و لباس کردی دور هم جمع و زمینه رشد، توسعه و خلاقیت در این عرصه را به وجود آورند.