به گزارش روابط عمومی مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر

در راستای سیاست‌های کلان ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با هدف توجه به خانواده‌های شهدای مدافع حرم در همه محور مقاومت، انجمن خادمان شهدای حرم در برنامه‌ریزی خود جهت بهره‌مندی همه خانواده‌های شهدا از برنامه‌های اردویی؛ دوره «ولایت و وحدت» را به خانواده‌های شهدای فاطمیون ساکن شهرستان ری اختصاص داد.
در این دوره، حدود ۱۰۰ نفر از این خانواده‌ها شامل همسران و فرزندان شهیدان به مدت ۳ روز و ۲ شب حضور داشتند. در این اردوی سه‌روزه فعالیت‌های ورزشی، قایق‌رانی، تیر و کمان، طناب‌کشی و مسابقات دارت برای خانواده‌ها برگزار شد. هم‌چنین فعالیت‌های فرهنگی شامل جُنگ شادی و سبک زندگی جهادی با بهره‌مندی از توانمندی‌های فرزندان شهدای حاضر در اردو، نیز به اجرا درآمد.
شایان ذکر است دکتر عادل مهری، مدیر کل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به منظور آشنایی بیشتر از نحوه مشارکت و همکاری تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاونت فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مانند این انجمن در این اردو، از برنامه‌های متنوع ارائه‌شده بازدید کرد. مدیریت این دوره را سرهنگ عبدالرضا براتی، مدیر عامل انجمن بر عهده داشت.
روابط عمومی انجمن خادمان شهدای حرم