مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان گفت:برای اینکه بتونیم بهره‌وری اقتصادی را افزایش دهیم باید اصفهان دوستی را توسعه و ارتباط مؤثرتر، کیفی‌تر، شفاف‌تر و دقیق‌تر را با مردم ایجاد کرد.  به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،احسان مشگلانی روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه در نشست با روابط‌عمومی‌های بخش خصوصی استان با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌ها  […]

 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان گفت:برای اینکه بتونیم بهره‌وری اقتصادی را افزایش دهیم باید اصفهان دوستی را توسعه و ارتباط مؤثرتر، کیفی‌تر، شفاف‌تر و دقیق‌تر را با مردم ایجاد کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،احسان مشگلانی روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه در نشست با روابط‌عمومی‌های بخش خصوصی استان با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌ها  نقطه اتصال و ارتباط مستقیم با مردم هستند، اظهار کرد: روابط‌عمومی استانداری اصفهان پیرو نگاه ویژه استاندار اصفهان در این راستا شوراهایی را در روابط‌عمومی ایجاد کرد که همه  بتوانند همانند یک نقطه اتصال به هم وصل شوند.

 وی افزود: در همین راستا تا کنون سه شورای روابط‌عمومی برای فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخش دولتی و اکنون بخش خصوصی برگزار شده است تا بتوانیم به زبان مشترک دراین‌خصوص برسیم، طبق آمار اتاق بازرگانی اصفهان بیش از ۴ هزار نفر عضو اتاق بازرگانی اصفهان که در این نشست نخست حدود ۸۰ شرکت بخش خصوصی تأثیرگذار برای این دعوت شدند.

 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان بیان داشت: هدف ما از برگزاری این نشست‌ها شبکه‌سازی بین روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و غیردولتی است تا بتوانیم قطعاً یکی از اثرگذارترین مؤلفه‌ها باشیم.

 وی ادامه داد: برای اینکه بتونیم بهره‌وری را افزایش دهیم باید اصفهان دوستی را توسعه بدهیم و بتوانیم در واقع در توسعه اصفهان فعالیت و ارتباط مؤثرتر، کیفی‌تر، شفاف‌تر و دقیق‌تر را مردم در این حلقه داشته باشیم.

 مشگلانی گفت: اگر ما بتوانیم در حوزه ارتباطات شبکه‌سازی را شکل بدهیم بسیاری از مشکلاتمان رفع می‌شود و ما قطعاً یکی از اثرگذارترین مؤلفه‌ها و ابزارهای ارتباطی با مردم را در اختیار داریم و برای اینکه بتوانیم بهره‌وری را افزایش بدهیم بتونیم باید با هم وفاق و هم دل باشیم.

 وی با اشاره به اینکه موضوع مدیریت بحران باید سریع، دقیق و با شفافیت اطلاع‌رسانی شود، اظهار کرد: 

 آمارها نشان می‌دهد سرمایه اجتماعی در کشور پایین است و در این راستا باید اعتماد عمومی را افزایش دهیم؛ زیرا مشکل فعلی ما فرونشست اعتماد است.

 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان با بیان اینکه باید مشکلات سرمایه‌گذاری حل شود، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها نقش بسیار مهمی در رغبت به کارآفرینی و سرمایه‌گذاری دارند.

 وی گفت: تصویر برند ساختن و ارتباط با رسانه یکی از راهبردها مهم روابط‌عمومی‌ها است و ما با شبکه‌سازی می‌خواهیم مخاطبان خود را به اشتراک بگذاریم.

 مشگلانی با اشاره به همایش فرصت سرمایه‌گذاری در اصفهان بیان داشت: رویکرد استان به توسعه انرژی خورشید و رسیدن به مورد هدف تولید ۳ هزار و ۳۰۰ مگاوات برق است که ما از بخش خصوصی در این زمینه معرفی فرصت‌ها و اطلاع‌رسانی در راستای امیدآفرینی را داریم.

  وی گفت: همچنین برگزاری جشنواره‌های روابط‌عمومی در حوزه‌های مختلف، مشارکت فعال کمیته‌ها و رتبه‌بندی روابط‌عمومی‌ها از دیگر اقدامات این حوزه است.

 مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان نیز استفاده از پتانسیل بانوان در این راستا را مورد تأکید قرارداد و گفت: در حوزه روابط‌عمومی باید از حضور جوانان کاربلد و نیز کاربرد هوش مصنوعی بهره برد.

 وی با تأکید به اینکه مدیران روابط‌عمومی می‌توانند در چگونگی پیوست رسانه‌ای ایده ارائه کنند، افزود: تشکیل این شورا برای سیاست‌گذاری و سرمایه‌گذاری انسانی و رسیدن به هدف شرکت‌ها و سودآوری است.

 مشگلانی با تأکید به تأثیرگذاری روابط‌عمومی‌ها در مجموعه خود بیان داشت: روابط‌عمومی‌های شرکت‌های خصوصی اثر مستقیم در تأثیر برند و نیز مدیریت بحران دورن سازمانی و برون‌سازمانی دارند.

 وی افزود: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند در مواقع بحران استانی در کنار هم قرار گرفته در مقابل فضای رسانه‌ای بر ضد اخبار صحیح را مخابره کنند؛ زیرا مدیریت ناصحیح در مواقع بحرانی اثرات جبران‌ناپذیری در تصویر برند شرکت‌ها می‌گذارد و روابط‌عمومی‌ها در چنین مواقعی چاره‌ای جز در کنار هم بودن و اقدامات رسانه‌ای صحیح ندارند.