پاسخگویی میدانی در مدارس سمپاد استان‏های یزد، چهارمحال و کهگیلویهبسم الله الرحمن الرحیمرئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان گفت: طی سفری دو روزه هماهنگی لازم برای پاسخگویی میدانی به سؤالات و شبهات اعتقادی، فقهی، سیاسی و… دانش آموزان مدارس سمپاد استان‏های یزد، چهارمحال و کهگیلویه صورت گرفت. به گزارش روابط عمومی […]

پاسخگویی میدانی در مدارس سمپاد استان‏های یزد، چهارمحال و کهگیلویه
بسم الله الرحمن الرحیم
رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان گفت: طی سفری دو روزه هماهنگی لازم برای پاسخگویی میدانی به سؤالات و شبهات اعتقادی، فقهی، سیاسی و… دانش آموزان مدارس سمپاد استان‏های یزد، چهارمحال و کهگیلویه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی در گفت و گویی با بیان این که مدارس سمپاد، مدارس نخبگانی و آینده‌ساز کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: با توجه به رویکرد مسئله محوری این مرکز، سال گذشته تبلیغ چهره به چهره در ۲۴ مدرسه استان اصفهان صورت گرفت و در مرحله دوم هماهنگی برای حضور کارشناسان پاسخگو در مدارس سمپاد استان های یزد، چهارمحال و کهگیلویه انجام شده است.
وی افزود: حجت الاسلام پورنوروز به نمایندگی از حجت الاسلام دکتر اصغری «رئیس مرکز ملّی پاسخگویی» در دیدار با رؤسای اداره سمپاد استان های یزد، چهارمحال و کهگیلویه، ضمن معرفی و ارائه گزارشی از روند فعالیت‏های این مرکز ملّی در مدارس استعدادهای درخشان، پیشنهاده اجرایی برای آغاز پاسخگویی میدانی در سال تحصیلی جاری مطرح و با استقبال رؤسای اداره سمپاد این استان ها رو به رو و آمادگی همه جانبه برای حضور کارشناسان این مرکز ملّی در مدارس سمپاد برای برنامه‏های گفتگو محور و پاسخ به سؤالات و شبهات دانش‏آموزان را اعلام کردند.

وی افزود: این پاسخگویی میدانی با حضور کارشناسان متخصص در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، کلام و اعتقادات، احکام، اخلاق و تربیت، مشاوره و تاریخ برگزار و دانش‌آموزان می‌توانند در یک فضای صمیمی سؤالات خود را پرسیده و گفت و گو داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیجانی در پایان گفت: برنامه پاسخگویی میدانی در مدارس استعدادهای درخشان از سال ۱۴۰۱ طی تفاهم‏نامه مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) آغاز و قرار است در استان های مختلف ادامه داشته باشد.