فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: جلسه‌ای با حضور خانواده شهید نیلفروشان برگزار شد و با توجه به دیدگاه و سکونت خانواده در اصفهان، در مراسمی که جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد، مراسم تشییع با شکوه در اصفهان برگزار می‌شود. سردار مجتبی فدا در حاشیه جلسه هماهنگی تشییع پیکر سرلشکر شهید حاج عباس […]

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: جلسه‌ای با حضور خانواده شهید نیلفروشان برگزار شد و با توجه به دیدگاه و سکونت خانواده در اصفهان، در مراسمی که جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد، مراسم تشییع با شکوه در اصفهان برگزار می‌شود.

سردار مجتبی فدا در حاشیه جلسه هماهنگی تشییع پیکر سرلشکر شهید حاج عباس نیلفروشان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری شهید یاران اظهار کرد: با پیگیری‌های مختلفی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت، پیکر مطهر سرلشکر پاسدار شهید حاج عباس نیلفروشان در عملیات تفحص در ضاحیه جنوبی بیروت پیدا شده و در اولین فرصت به میهن اسلامی انتقال پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه مردم مشتاق استان اصفهان پیکر زمان تشییع هستند، جلسه‌ای با حضور خانواده شهید نیلفروشان برگزار شد و با توجه به دیدگاه و سکونت خانواده در اصفهان، در مراسمی که جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد، مراسم تشییع با شکوه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید مجدد بر اینکه زمان، مکان و چگونگی برنامه‌های تشییع پیکر شهید نیلفروشان متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد، عنوان کرد: احتمال تشییع پیکر در مشهد و تهران وجود دارد و بعد از آن به اصفهان جهت تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود، اما فعلا منتظر انتقال پیکر از بیروت به ایران هستیم که برای مراسمات بعدی آن تصمیم‌گیری و اعلام شود.

فدا در پایان خاطرنشان کرد: مردم اصفهان همانطور که همیشه حضور با شکوه خود را در ایام مختلف از جمله ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱، تشییع شهدای امنیت و مدافع وطن، تشییع شهدای غواص، مراسمات شهید حجازی و شهید زاهدی ثابت کردند، این بار نیز حضور باشکوه و حماسی خود را نمایش خواهند داد