بی‌توجهی به مسئله عفاف در ادارات کردستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر اینکه گاهی اوقات عفاف نسبت به حجاب ارجحیت دارد، عفاف را یکی از مسائل جدی در ادارات دانست و گفت: متاسفانه نسبت به مسئله عفاف در ادارات بی توجهی می شود. به گزارش خبرنگار […]

بی‌توجهی به مسئله عفاف در ادارات کردستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر اینکه گاهی اوقات عفاف نسبت به حجاب ارجحیت دارد، عفاف را یکی از مسائل جدی در ادارات دانست و گفت: متاسفانه نسبت به مسئله عفاف در ادارات بی توجهی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر حسینی در اولین جلسه کمیته قضایی حجاب و عفاف، عنوان کرد:ستاد امر به معروف و نهی از منکر ناظر به امر حجاب و عفاف در جامعه است.
وی با اشاره به بی توجهی برخی صنوف نسبت به مسئله حجاب و عفاف، اظهار داشت: اغلب اصناف به فکر تسویه چک های آخر ماه هستند و از ورود افراد بی حجاب به صنف خود هیچ ممانعتی نمی کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه برخی از مردم مغلوب جنگ ادراکی و شناختی دشمن شده اند، خاطرنشان کرد: برخی از صنوف راهکار جذب مشتری را در بی تفاوتی به موضوع حجاب و عفاف می دانند.
حسینی با تأکید بر اینکه گاهی اوقات عفاف نسبت به حجاب ارجحیت دارد، عفاف را یکی از مسائل جدی در ادارات دانست و گفت: متاسفانه نسبت به مسئله عفاف در ادارات بی توجهی می شود. 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزایش روابط نامشروع و رفتارهای نابهنجار در داخل خودروها و همچنین افزایش خانه های تیمی را از معضلات اجتماعی جدی در استان کردستان عنوان کرد.