شهردار فولادشهر ، با اشاره به ظرفیت‌های فولادشهر در میزبانی از بازی‌های مهم فوتبال گفت: برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم برای میزبانی از تیم ملی فوتبال تدبیر شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین ایزدی ، با اشاره به میزبانی ورزشگاه بزرگ فولادشهر از تیم ملی فوتبال در بازی مقابل قرقیزستان گفت: این […]

شهردار فولادشهر ، با اشاره به ظرفیت‌های فولادشهر در میزبانی از بازی‌های مهم فوتبال گفت: برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم برای میزبانی از تیم ملی فوتبال تدبیر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین ایزدی ، با اشاره به میزبانی ورزشگاه بزرگ فولادشهر از تیم ملی فوتبال در بازی مقابل قرقیزستان گفت: این یک فرصت کم نظیر است که ورزشگاهی غیر از پایتخت میزبان یک بازی مهم تیم ملی فوتبال است و ما از این رخداد مهم به خوبی استقبال می‌کنیم.

وی ادامه افزود :فولادشهر تجربه میزبانی از بازی‌های مهم لیگ برتر و همچنین بازی‌های تیم‌های خارجی با تیم‌های اصفهانی را دارد و همواره نشان داده‌ایم میزبانی توانمند و شایسته هستیم.

ایزدی با اشاره به فراهم بودن تمام زیرساخت‌ها برای میزبانی شایسته از تیم ملی، اظهار کرد: شرایط مناسبی برای حضور پرشور فوتبال دوستان و حامیان تیم ملی در نظر گرفته شده و در حال هماهنگی و برنامه ریزی برای فراهم ساختن حمل و نقل عمومی جهت حضور حامیان تیم ملی در ورزشگاه بزرگ فولادشهر هستیم.

شهردار فولادشهر ادامه داد: برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی همواره در دستور کار شهرداری فولادشهر بوده است و اکنون نیز برنامه‌های جانبی در سطح شهر و در حاشیه مسابقه تیم ملی فوتبال جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و استقبال از طرفداران تیم ملی فوتبال در سطح شهر فولادشهر در نظر گرفته شده است.

گفتنی است ورزشگاه بزرگ فولادشهر ۱۵ شهریورماه از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان بازی تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال قرقیزستان در قالب بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال است.