اجر و ثواب خدمت به زوار حسینی در موکب ها کمتر از زیارت نیست حجت الاسلام قبادی گفت: اجر و ثواب خدمت به زوار حسینی در موکب ها کمتر از زیارت نیست و بی گمان کسانی که به صورت شبانه روزی در این موکب ها در حال خدمت رسانی هستند اجرشان نزد خداوند متعال و […]

اجر و ثواب خدمت به زوار حسینی در موکب ها کمتر از زیارت نیست

حجت الاسلام قبادی گفت: اجر و ثواب خدمت به زوار حسینی در موکب ها کمتر از زیارت نیست و بی گمان کسانی که به صورت شبانه روزی در این موکب ها در حال خدمت رسانی هستند اجرشان نزد خداوند متعال و امام حسین (ع) بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بازدید حجت الاسلام قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی در استان البرز به نیابت از حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی از موکب‌های اربعین حسینی در استان کردستان

به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛ امروز مورخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳، حجت الاسلام قبادی از موکب‌ شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بازدید و از نزدیک در جریان خدمات دهی دست اندرکاران موکب‌ به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

در ادامه این بازدید حجت السلام قبادی با همراهی حجت الاسلام ایرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از دیگر مواکب مستقر بازدید نموده و با حضور در جمع خادمان سید الشهدا (ع) در جریان فضای معنوی این روزها قرار گرفتند.
حجت الاسلام قبادی، خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را خستگی ناپذیر و کسانی که به هر شکل و با هر توانی، برای خدمت به ارادتمندان آن حضرت کمر همت بسته‌اند، نیز در فضیلت زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) شریک هستند.
ایشان در ادامه با تقدیر از خادمین موکب شهدای جهاد کشاورزی کردستان، خاطرنشان کرد: اجر و ثواب خدمت به زوار حسینی در موکب ها کمتر از زیارت نیست و بی گمان کسانی که به صورت شبانه روزی در این موکب ها در حال خدمت رسانی هستند اجرشان نزد خداوند متعال و امام حسین (ع) بی پاسخ نخواهد ماند.
حجت الاسلام ایرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز با بیان اینکه خادمان به صورت داوطلبانه در موکب، مشغول به خدمت رسانی به زوار هستند، افزود: با وعده های صبحانه ،ارائه پک میوه و پذیرایی با آب خنک، شربت و چای با بهترین کیفیت طی شبانه روز در حال انجام خدمات به زائرین هستند.
حجت الاسلام ایرانی از تمامی خادمین این موکب که با اشتیاق وبصورت داوطلبانه در این امر خداپسندانه شرکت نمودند بخصوص رئیس سازمان، مدیران کل و شهرستانها که در تامین هزینه های موکب مشارکت نمودندتقدیر و تشکر کرد.