دعوت از شرکتهای دانشبنیان برای حضور در رویداد رقابتی «هفته اصفهان هوشمند» مدیرعامل شرکت توسعه مجتمعهای سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد رقابتی هفته اصفهان هوشمند از سوی معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، شرکت توسعه سپاهان و مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا با محوریت مجتمع گردشگری صفه و دعوت […]
دعوت از شرکتهای دانشبنیان برای حضور در رویداد رقابتی «هفته اصفهان هوشمند»
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمعهای سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد رقابتی هفته اصفهان هوشمند از سوی معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، شرکت توسعه سپاهان و مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا با محوریت مجتمع گردشگری صفه و دعوت از شرکتهای دانشبنیان برای حضور در آن خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ساکت گفت: در راستای نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین، توجه به شرکتهای مبدع و خلاق و بهرهمندی از این ظرفیتهای فناورانه برای بهبود امور در بخشهای مختلف از اهمیت ویژهای برخوردار است.
او افزود: بهرهمندی ویژه مردم از خدمات هوشمند و فناوریهای نوین، حرکت در مسیر ارائه خدمات بر پایه دانش روز و هوشمندسازی نیز از نکات قابل توجهی است که ضرورت دارد در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمعهای سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعامل با سایر سازمانها و مجموعههای موثر و بهرهمندی از ظرفیتهای داخلی در مسیر پیشرفت و تحقق شعار سال امری ضروری محسوب میشود، خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مختلف مقرر شد رویداد رقابتی هفته اصفهان هوشمند با همکاری معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان و مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا برگزار شود.
او با بیان اینکه موقعیت پایلوت به منظور اجرای عملیاتی این رویداد مجتمع بزرگ گردشگری صفه تعیین شده است، در تشریح جزئیات این رویداد اظهار کرد: با بررسیهای صورت گرفته علاوه بر شناسایی و احصاء چالشهای موجود در این منطقه، راهکارهای مورد انتظار نیز تعیین و اعلام شده که میتواند مسیر روشنی را برای شرکتکنندگان ترسیم کند.
ساکت در خصوص چالشهای موجود در این حوزه در مجتمع گردشگری صفه گفت: تشکیل صف طولانی و افزایش زمان انتظار در محل ورود به پارکینگ، فروش بلیط تلهکابین و سوار شدن به آن، عدم اطلاعرسانی مناسب نسبت به امکانات مجموعه، مسیرهای قابل دسترسی و علائم راهنما و هشداردهنده و عدم استفاده از فضاهای تبلیغاتی موجود، هزینه زیاد حاملهای انرژی شامل آب، برق و گاز با توجه به شرایط استقرار مجموعه و عدم شناسایی و بهرهبرداری مناسب از ظرفیتهای پنهان مجموعه از مهمترین چالشهای شناسایی شده در مجموعه است.
او افزود: مدیریت زمان و صف انتظار و هوشمندسازی ورود و خروج پارکینگ و فروش آنلاین و هوشمند بلیط و امکان استفاده بهینه از ظرفیتهای مختلف مجموعه، دسترسپذیر کردن خدمات در بستر شبکههای بیسیم (وای فای و…) و نصب تجهیزات اطلاعرسانی و هشداردهنده هوشمند در مسیر و هوشمندسازی مدیریت مصرف انرژی از جمله راهکارهای این رویداد است.
به گفته او، ارائه راهکارهای خلاقانه و فناورانه به منظور توسعه خدمات قابل ارائه از قبیل: ایجاد سایتهای عکاسی، نصب المانهای هوشمند و ایجاد فضاهای بازیهای هوشمند محیطی و … نیز به عنوان مهمترین راهکارهای این رویداد تعیین شده است.
او با اشاره به مهلت ثبتنام در این رویداد تا تاریخ دوشنبه، ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ گفت: به دنبال برگزاری بازدید و تور فناوری در تاریخ یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱، این رویداد فناورانه در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برگزار میشود.
او یکی از مهمترین رویکردهای شرکت توسعه سیاحتی سپاهان را استقبال از حضور جوانان و شرکتهای دانشبنیان و خلاق دانست و تاکید کرد: از جوانان و شرکتهای دانشبنیان دعوت می کنیم تا با حضور در این رویداد نقش ویژهای در تسهیل چالشهای یکی از اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان داشته باشند.
Monday, 11 November , 2024