روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از بازدید یک هیات انگلیسی از قدس اشغالی با هدف زمینه سازی برای انتقال سفارت این کشور به قدس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از بازدید یک هیأت انگلیسی از قدس اشغالی به منظور انتقال سفارتخانه این کشور به این شهر […]

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از بازدید یک هیات انگلیسی از قدس اشغالی با هدف زمینه سازی برای انتقال سفارت این کشور به قدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از بازدید یک هیأت انگلیسی از قدس اشغالی به منظور انتقال سفارتخانه این کشور به این شهر خبر داد.

بر اساس این گزارش، این روزنامه صهیونیستی افزود که «لیز تراس» نخست وزیر انگلیس که به تازگی استعفای خود را اعلام کرد بررسی امکان انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس را خواستار شده بود.

یدیعوت آحارنوت همچنین گفت که دولت انگلیس تا کنون هیچ تصمیمی پیرامون انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی نگرفته اما هدف از بازدید این هیأت انگلیسی زمینه سازی برای این کار در صورت اتخاذ تصمیم است.