رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان از کسب رتبه برتر اصفهان در شاخص‌های سلامت و تندرستی کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بهنام امینی رئیس اداره سلامت و تندرستی در گفت […]

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان از کسب رتبه برتر اصفهان در شاخص‌های سلامت و تندرستی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بهنام امینی رئیس اداره سلامت و تندرستی در گفت و با روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: باتوجه‌به بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مختلف دفتر سلامت وزارت‌خانه آموزش و پرورش که هر ساله به استان ابلاغ می‌شود ارزیابی‌هایی نیز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در پایان سال نیز باتوجه‌به بازدیدهایی از فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه سلامت در استان‌های کشور صورت می‌گیرد که در این راستا استان اصفهان در چندین شاخص موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

امینی افزود: اداره سلامت و تندرستی استان اصفهان در شاخص‌هایی نظیر برنامه‌های هفته سلامت، برنامه‌های سرگروه‌های آموزشی نواحی و مناطق، استان اصفهان رتبه برتر را کسب کرده است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی پیشرو اداره سلامت و تندرستی و باتوجه‌به رسالتی که بر عهده دارد برنامه‌های ویژه‌ای را جهت ارتقای کمی و کیفی سطح سلامت معلمان و دانش‌آموزان استان در نظر گرفته است