درآستانه ۱۷مرداد روز خبرنگار علی تمنایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیامی صادر کرد. به گزارش پایکاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ،متن پیام علی تمنایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت ۱۷ مرداد روز […]

درآستانه ۱۷مرداد روز خبرنگار علی تمنایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیامی صادر کرد.

به گزارش پایکاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ،متن پیام علی تمنایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار به این شرح است:

به نام خداوند لوح و قلم

چون قلم اندر نوشتن می شتافت

چون به عشق آمد قلم بر خود شکافت

سلام و درود پروردگار بر خبرنگارانی که در سنگر دفاع از استقلال و حریت و آزادگی ایران اسلامی ، سر بر آستان حق گذاشتند و به لقاء الله پیوستند .

سلام و درود بر پیام آوران صدیق عاشورا .

 تقارن روز خبرنگار با عاشورا ، قطعا رسالت شما عزیزان را، در تبلیغ و ترویج مکتب حسینی دوچندان خواهد نمود.

هفدهم مرداد ، فرصت مناسبی است برای بزرگداشت مقام مجاهدان و تلاشگران حوزه خبر و رسانه ؛ آن ها که با سر خط قلم و تراوش اندیشه خود ، مسیر آگاهی رسانی ، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار می سازند . امروز وظیفه ی خطیری بر عهده شما عزیزان است تا در مقابل هجوم رسانه های بیگانه، با هدفگذاری مناسب ، جبهه متحد فرهنگی و رسانه ای استان را پایه گذاری کنید و در این راه از همه ظرفیت های بالقوه و بالفعل رسانه های استان و دستگاه‌های سیاستگذار و فرهنگی استان استفاده نمایید.

تعدد رسانه ها ، تشکل های متنوع رسانه ای مستقل و خبرنگاران حرفه ای  ، از نقاط قوت و امید استان اصفهان است که امیدوارم بتوانیم همگرایی و هماهنگی مناسبی را در جهت نیل به این هدف مقدس ایجاد نماییم .

اینجانب با احترام به قلم تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران استان ،دستان گرمشان را به نشانه ی ادب و احترام می فشارم و امید دارم بنده و همکارانم در مجموعه اداره کل استان ، خدمتگذاران صادقی برای افسران جنگ نرم رسانه ای استان باشیم .

علی تمنایی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان