۲۶ مرداد ۱۳۶۹ برگی زرین در انقلاب شکوهمند اسلامی ما ورق خورد و آزادگان آمدند. این غیورمردان همان طور که رفته بودند؛ دلیر و مقاوم، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور بازگشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان بدین شرح است: آزادگان، با ایمان راسخ خود طی دوره اسارت در برابر همه […]

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ برگی زرین در انقلاب شکوهمند اسلامی ما ورق خورد و آزادگان آمدند. این غیورمردان همان طور که رفته بودند؛ دلیر و مقاوم، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور بازگشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان بدین شرح است:

آزادگان، با ایمان راسخ خود طی دوره اسارت در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و توانستند حماسه‏اى به‏ یادماندنى و جاودان از خود به یادگار بگذارند.

رحمت خداوند برآزادگان ، برفرزندان سرفرازایران زمین که با دست شستن ازسرمایه های زندگانی، راحتی وآرامش را در رزمگاه دلدادگی وانتخابی بزرگ قربانی نمودند تا به رسم عاشقی، ایمان، وفاداری و پایداری خویش را نسبت به انقلاب و اصول نظام در بوته آزمایشی سخت محک بزنند و برای کشور اسلامی ما افتخارآفرینی کنند.

اینجانب به نمایندگی از تشکل پیام آوران ایثار وتشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان سالروز این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده شریف آنان و به خصوص آزادگان کردستان ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم، سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربازی مقام معظم رهبری از درگاه ایزد متعال خواستارم

خادم الشهید: اسماعیل باتمانی

مسئول پیام آوران ایثار وتشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان