پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی استاندار کردستان در پیامی فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به طلایه‌داران ساعی این عرصه تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن پیام تبریک “اسماعیل زارعی کوشا” به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی آمده است:با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر […]

پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

استاندار کردستان در پیامی فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به طلایه‌داران ساعی این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن پیام تبریک “اسماعیل زارعی کوشا” به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی آمده است:
با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سنگر سازان بی سنگر جهاد سازندگی و فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی، این مناسبت را به همه فعالان عرصه کشاورزی، شامل کشاورزان، دامداران، باغداران، فعالان صنایع تبدیلی و غذایی، کارکنان خدوم جهاد کشاورزی و سایر دست اندرکاران این بخش در استان کردستان تبریک می گویم.
بخش مهم کشاورزی از ارکان اصلی اقتصاد کشورمان محسوب می شود و نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی، ایجاد اشتغال، توسعه ی پایدار و رونق اقتصادی ایفا می کند.
استان کردستان با دارا بودن آب و خاک حاصل‌خیز، اقلیم متنوع و مردمانی سخت کوش، از استعدادهای بالقوه فراوانی در بخش کشاورزی برخوردار است.
خوشبختانه در سال های اخیر، شاهد تلاش ها و اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه کشاورزی در استان بوده ایم که منجر به افزایش تولید، رونق اشتغال، ارتقای سطح معیشت کشاورزان و بهبود امنیت غذایی شده است.
ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه رییس سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه ونیز همه‌ بهره برداران و فعالان این بخش، از دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط می خواهم با حمایت همه جانبه از کشاورزان و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، زمینه های توسعه پایدار این بخش را فراهم آورند.
توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

اسماعیل زارعی کوشا
استاندار کردستان