استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین اللمل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را تبریک گفت. متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر […]

استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین اللمل استانداری اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد:

بدون تردید امنیت و آسایش با ارزش ترین نعمات الهی و رکن اساسی پیشرفت وآبادانی،در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

صیانت از آرامش و امنیت کشور و مردم، مسؤلیتی بزرگ و رسالتی خطیر است که خادمان سرافراز مردم در فراجا مفتخر به مجاهدت و تحقق مستمر آن در همه اوقات و شرایط می باشند.

نیروی انتظامی، مجموعه ای خدوم، منسجم، متدین، متعهد و مکتبی است که به عنوان مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حافظ امنیت و خدمتگزار شایسته مردم قدرشناس ایران اسلامی است.

نیرویی که گستره مسئولیتی و حضور پرصلابت و هوشمندانه آن در عرصه های متنوع و متعدد مقابله با بزه های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، صیانت از حریم مرزهای کشور، پاسداری از ارزش های اخلاقی و فرهنگی و برخورد قاطع با اشرار و قانون شکنان و تهدید کنندگان نظم و امنیت، مثال زدنی است و خدمات و فداکاری های نیروهای خدوم این مجموعه در راه تأمین و برقراری نظم، امنیت و آرامش، درخور توجه و قابل تقدیر است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات اخیرشان در مراسم مشترک دانش آموختگی نیروهای مسلح در دانشکده افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) ضمن اشاره به حوادث اخیر، بر اهمیت موضوع دشمن شناسی و دشمن ستیزی و دلسوزی بدون تحقیق بعضی از خواص، تاکید و بر ظلمی که به نیروی انتظامی و بسیج در این حوادث شد، تاکید نمودند.ایشان صراحتا، بیان فرمودند: «در این حوادثِ چند روز اخیر، بیش از همه به سازمان انتظامی کشور ظلم شد، به بسیج ظلم شد، به ملّت ایران ظلم شد».

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، بالاخص شهدای حوادث اخیر، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان، کارکنان و سربازان جان برکف فراجا در رده های مختلف و به خانوادهای صبور و سرافراز ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن قدردانی صمیمانه به سبب خدمات ومجاهدت های مستمر ایشان در راه تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استمرار راه شهداء، امام شهداء(ره) و پیروی از فرامین داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از درگاه حضرت احدیت توفیق روزافزون برای این عزیزان مسئلت می نمایم