ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد “جامعه دانش” گفت: مسکو به هیچ کس اجازه نخواهد داد قهرمانانی را که وظیفه میهنی خود را انجام می دهند و برای میهن می جنگند، تحقیر کند و تهمت بزند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، پوتین در پیامی ویدئویی افزود: […]

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد “جامعه دانش” گفت: مسکو به هیچ کس اجازه نخواهد داد قهرمانانی را که وظیفه میهنی خود را انجام می دهند و برای میهن می جنگند، تحقیر کند و تهمت بزند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، پوتین در پیامی ویدئویی افزود: ما انتظار داریم که سهم جامعه دانش در توسعه ملی و مستقل روسیه، همه مناطق آن و در همه زمینه ها باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: دفاع از حقیقت و قهرمانانی که اکنون برای میهن می جنگنند و وظیفه همه ما است. سلاح اصلی ما در برابر اطلاعات نادرست و دروغ، دانش، حقیقت و عشق به روسیه خواهد بود.

پوتین با تاکید بر اجرای پروژه های امیدوار کننده جدیداین سازمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۹ هزار مدرس در جامعه دانش وجود دارد که شامل دانشمندان برجسته و روسای شرکت های پیشرو، هنرمندان و ورزشکاران مشهور است.

وی تصریح کرد: از شما می خواهم که کار آغاز شده را در سراسر کشور از جمله در مناطق جدید روسیه، جایی که دفاتر نمایندگی جامعه دانش قبلاً افتتاح شده است، در جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک و در زاپوروژیا و خرسون با شتاب انجام دهید.