بازگشایی محور خوانسار به بویین میاندشت به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهندس فقهی افزود: در دو روز گذشته به علت بارش شدید برف-و ریزش بهمن محور خوانسار- بویین میاندشت مسدود شده بود که عصر امروز با تلاش بی‌وقفه نیروهای راهداری خوانسار بازگشایی و تردد در آن با رعایت نکات ایمنی جریان دارد. وی […]

بازگشایی محور خوانسار به بویین میاندشت

  • محور خوانسار- بویین میاندشت که در اثر بارش برف – ریزش معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: محور خوانسار- بویین میاندشت که در اثر بارش برف – ریزش بهمن و کولاک شدید در روز های گذشته مسدود شده بود با تلاش عوامل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوانسار بازگشایی و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهندس فقهی افزود: در دو روز گذشته به علت بارش شدید برف-و ریزش بهمن محور خوانسار- بویین میاندشت مسدود شده بود که عصر امروز با تلاش بی‌وقفه نیروهای راهداری خوانسار بازگشایی و تردد در آن با رعایت نکات ایمنی جریان دارد.

وی اضافه کرد: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای خوانسار- بوبین میاندشت و خوانسار- دامنه و خوانسار گلپایگان و راه‌های فرعی و روستایی توسط ۵ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و ۱۵ نفر از عوامل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوانسار انجام شده است.