عروج آسمانی روح پاک اسوه صبر، ایثار و ایمان مرحومه حاجیه خانم طیبه تابش مادر بزرگوار سرداردلاور و سرافراز ، فرمانده مخلص لشکر۱۴ امام حسین(ع) شهید حاج حسین خرازی ،موجب تالم و تاثر شد.مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار […]

عروج آسمانی روح پاک اسوه صبر، ایثار و ایمان مرحومه حاجیه خانم طیبه تابش مادر بزرگوار سرداردلاور و سرافراز ، فرمانده مخلص لشکر۱۴ امام حسین(ع) شهید حاج حسین خرازی ،موجب تالم و تاثر شد.
مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت سید الشهدا(ع)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی نمودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت، از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر،ایثار و بزرگواری شان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات و رحمت الهی برای آن مرحومه و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم.
از خدای بزرگ می خواهیم به فضل و کرمش آن عزیز سفر کرده را در جوار فرزند شهیدش مشمول مقام رضا و قرین رحمت واسعه الهی قرار دهد.
بااحترام.حسن محسنی فرزند کوچک ملت بزرگ ایران.مهرماه۱۴۰۳