‍ تصویب ۶۱ طرح گردشگری با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در کردستان معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، از تصویب ۶۱ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر طی ۹ ماهه سال‌جاری در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در‌ این‌باره گفت: از ابتدای […]

‍ تصویب ۶۱ طرح گردشگری با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، از تصویب ۶۱ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر طی ۹ ماهه سال‌جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در‌ این‌باره گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون و به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاران، تقویت زیرساخت‌های اقامتی، پذیرایی وتفریحی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان، ۶۱ فقره موافقت اصولی صادرشده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده برای بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری ۹۸۲ میلیارد تومان است، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

او اظهار کرد: موافقت اصولی‌های صادر شده در قالب احداث هتل، مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی، سفره‌خانه سنتی و اقامتگاه بوم‌گردی و … در سطح استان است.

وطن‌دوست با بیان اینکه رشد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری عاملی برای رونق اشتغال‌زایی در این بخش است، یادآور شد: امیدواریم با حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی و هم‌چنین جلب مشارکت همگانی، بیش از پیش شاهد رشد صنعت گردشگری در استان باشیم.