انقلاب اسلامی را با «مردم» تعریف می‌کنیم معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفینبا تاکید بر اینکه مردم از هر گرایش و عقیده‌ای که باشند برای دفاع از وطن و خاک خود با هم متحد شده و به یکدیگر می‌پیوندند، گفت: ما انقلاب اسلامی را با «مردم» تعریف می‌کنیم. مردم پای حقیقت انقلاب ایستادند که بزرگ و […]

انقلاب اسلامی را با «مردم» تعریف می‌کنیم

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین
با تاکید بر اینکه مردم از هر گرایش و عقیده‌ای که باشند برای دفاع از وطن و خاک خود با هم متحد شده و به یکدیگر می‌پیوندند، گفت: ما انقلاب اسلامی را با «مردم» تعریف می‌کنیم. مردم پای حقیقت انقلاب ایستادند که بزرگ و عزیز شدند.

سردار حسین معروفی امروز (۲۹ اردیبهشت) در آیین اختتامیه جام رسانه امید با بیان اینکه رسانه‌ها علاوه بر اطلاع‌رسانی، مسئولیت جهت‌دهی به افکار عمومی نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارند، اظهار داشت: ایران در تمامی این ۴۵ سال در عرصه‌های مختل اعم از پزشکی، هسته‌ای، نانو، دفاعی علمی و صنایع مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است؛ اما نکته حائز اهمیت که باید به آن پرداخته شود هوشمندی ملت بزرگ ایران در تمامی این سال‌هاست.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اقوام، مذاهب و گروه‌های سیاسی به امام خمینی (ره) لبیک گفتند و با تفکر، منطق دقیق رژیم ستم‌شاهی را از بین برداشتند و با آرایی ۹۸ درصدی نظام جمهوری اسلامی را جایگزین آن کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: دشمنان ایران در ابتدای انقلاب با راه‌اندازی جنگ‌های قومیتی، تجزیه‌طلبی را در دستور کار قرار دادند و نزدیک به ۲۰ ماه در کردستان، بلوچستان، و صحرای ترکمن اقدام به درگیری و به شهادت رساندن مردم کردند، اما مردم متدین ایران در مقابل گروهک‌های معاند ایستادند.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: دشمنان پس از ناامیدی، به حمایت از صدام پرداختند و جنگی نابرابر را به  کشورمان تحمیل کردند؛ جنگی که در یک طرف آن اشرار عالم با تمام امکانات و در طرف دیگر، ملت ایران قرار داشتند، اما رشادت‌های مردم کشورمان نتیجه این جنگ نابرابر را به نفع ما رقم زد و دشمن متجاوز را به دنیا معرفی کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پس از پایان جنگ ملت ایران در دوره سازندگی با همه مشکلات پای بزرگی خود ایستادند، گفت: ملت ما طی این سال‌ها نیز در جریان هسته‌ای پای فناوری هسته‌ای ایستاند تا کشورمان عضو باشگاه هسته‌ای صلح‌آمیز شد؛ البته بر کسی پوشیده نبود که ایران فقط به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است؛ چرا که خود از قربانیان سلاح‌های کشتار جمعی رژیم بعث بود و هم فتوای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر حرام بودن استفاده از این سلاح بود.

معروفی با اشاره به اینکه دشمنان در سال‌های ۸۸ ، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در کشور بودند اما ملت صف خود را از صف دشمنان جدا کردند، خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ دشمنان جنگ نابرابر شناختی و عملیات روانی در فضای مجازی را علیه ملت ما ایجاد کردند و اینبار نیز ملت ایران پای انقلاب ایستادند و مهر تأییدی بر عملکرد و فعالیت انقلاب زدند.

وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ دشمنان در ۲۵ شهریور و در سالگرد اغتشاشات قصد ایجاد آشوب را داشتند؛ اما هیچ‌ کس آنان را همراهی نکرد و دست رد به سینه آن‌ها زدند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مردم از هر گرایش و عقیده‌ای که باشند برای دفاع از وطن و خاک خود با هم متحد شده و به یکدیگر می‌پیوندند، گفت: ما انقلاب اسلامی را با «مردم» تعریف می‌کنیم. مردم پای حقیقت انقلاب ایستادند که بزرگ و عزیز شدند.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: امروز سپاه و بسیج سنگر و سپر بلای ملت ایران و سنگر مستحکم انقلاب اسلامی هستند و خروجی این سپاه و بسیج هم شهیدانی همچون سلیمانی و زاهدی و حاج‌رحیمی هستند.