فراخوان همایش ملی شعر مرد میدان و شهدای غزه در شهر بیجار منتشر شد عیسی فلاحی گفت: به منظور تبیین شخصیت و ابعاد سبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی، همایش ملی شعر مرد میدان در شهر بیجار برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عیسی فلاحی معاون فرهنگی و رسانه […]

فراخوان همایش ملی شعر مرد میدان و شهدای غزه در شهر بیجار منتشر شد

عیسی فلاحی گفت: به منظور تبیین شخصیت و ابعاد سبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی، همایش ملی شعر مرد میدان در شهر بیجار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عیسی فلاحی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در مصاحبه با رسانه های استان گفت: به منظور تبیین شخصیت و ابعاد سبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین یاد و خاطره شهدای غزه همایش ملی شعر مرد میدان در شهر بیجار برگزار می شود.

وی افزود: رقابت در دو بخش اصلی و ویژه با موضوعات سردارشهید قاسم سلیمانی ابعاد شخصیتی، ارزش ها، اعتقادات و سبک زندگی این شهید بزرگوار و نقش این شهید سرافراز در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت در منطقه  و بخش ویژه این همایش نیز با عنوان «غزه محور مقاومت و شهدای غزه» در هر قالب و سبکی آزاد خواهد بود. 

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این همایش ۵ دی ماه سال جاری و آثار  در همه ی قالب‌های شعری آزاد بوده و به صورت تایپ شده درصفحه ی A4  و  برای هر شرکت کننده  3  اثر می باشد در ضمن دبیرخانه از پذیرفتن آثار تکراری و برگزیده ی همایش های قبلی نیز معذور است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ضمن اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: این همایش در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف و سیاست های کلان فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی، ارج نهادن به مکتب مقاومت و زنده نگهداشتن یاد شهیدان پرورش یافته راستین این مکتب برگزار می شود.

ایشان ضمن دعوت از شاعران و ادیبان برای ارسال آثار به این همایش گفت: همایش در نیمه دوم دی ماه سال جاری با همکاری موسسه فرهنگی فرهنگ شهر فاخته و انجمن ادبی  امیرنظام گروسی شهر بیجار برگزار می شود.

وی در پایان اذعان داشت: آثار از طریق پیام رسان های ایتا و بله به شماره  همراه 09366897910 امکان پذیر خواهد بود.