مقیمی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت:اگر خالصانه،عالمانه،ماهرانه وارد میدان تبیین در فضای حقیقی و مجازی شدیم خدا هم یاری می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، احمد مقیمی،در جلسه بصیرتی سیاسی پیروان ولایت که شامگاه شنبه در مسجد صاحب الزمان اصفهان،برگزار شده بود،با بیان اینکه امید بخشی در جامعه و جهاد […]

مقیمی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت:اگر خالصانه،عالمانه،ماهرانه وارد میدان تبیین در فضای حقیقی و مجازی شدیم خدا هم یاری می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، احمد مقیمی،در جلسه بصیرتی سیاسی پیروان ولایت که شامگاه شنبه در مسجد صاحب الزمان اصفهان،برگزار شده بود،با بیان اینکه امید بخشی در جامعه و جهاد تبیین باهم نسبت مستقیم دارند اظهار داشت:
به هر میزان که در تبیین موضوعات جدی و موفق باشیم به همان میزان در امید بخشی و امیدآفرینی در جامعه مؤثر خواهیم بود.
وی افزود: فضای مجازی میدان بازی تمدن غرب و امپراتوری رسانه است که می توان با سه عنصر «آگاهی،مهارت و اخلاص»این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.
عضو مجمع نیروهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر خالصانه،عالمانه،ماهرانه وارد میدان تبیین در فضای حقیقی و مجازی شدیم خدا هم یاری می کند.
مقیمی سرود «سلام فرمانده» را نمونه نصرت الهی و نظر لطف الهی به یک کار خالص دانست و تصریح کرد: همیشه در اوج سختی ها ، القاء ناامیدی ها دقیقا همان وقتی که گمان می کنی همه چیز تمام است خدا نصرت خود را نازل می کند و هوای تازه ای را نشان می دهد.
وی عنوان کرد: حضور ۱۷۵ شهید غواص،شهادت شهید حججی و شهید حاج قاسم سلیمانی و امروز سرود سلام فرمانده و…همه حکایت از حضور تاریخی انقلاب اسلامی و حیات حقیقت توحید و عدالت دارد…
مقیمی در پایان تاکید کرد: هر کسی به هر میزان که می تواند باید در جهاد تبیین تلاش بکند.
خبرنگار: الهام خانی