باقری در نشست با جوهری مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان ضمن تشریح خدمات نوین پستی در روستاها به نقش پست در توسعه روستاها اشاره نمود . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، در ۲۱فروردین ۱۴۰۱حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان […]

باقری در نشست با جوهری مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان ضمن تشریح خدمات نوین پستی در روستاها به نقش پست در توسعه روستاها اشاره نمود .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، در ۲۱فروردین ۱۴۰۱حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان در نشستی با جوهری مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان ضمن بیان گزارشی در خصوص وضعیت پست استان به ظرفیت‌های پست در حوزه روستایی پرداخت .

وی با اشاره به لزوم توسعه در روستاها تاکید نمود، ظرفیت‌های پست و استفاده صحیح از آن می‌تواند سرعت توسعه اقتصاد روستایی را فزاینده نماید .

مدیر کل پست استان ، با اشاره به ظرفیت پست در توسعه متوازن کشور و همچنین قدرت اتحادیه جهانی پستی در اتصال روستا و تولیدات آن به مردم همه کشورها به ایجاد برند روستا و همچنین ارتقاء سطح علمی و کسب و کار ساکنین روستا از طریق مدرسه کسب و کار پست استان و برنامه های توسعه تجارت الکترونیک در استان اشاره کرد.

جوهری مدیرکل دفتر امور روستایی نیز به تشریح برنامه توسعه روستایی استان پرداخت و از حضور پست در این برنامه استقبال نمود.