مدیریت فشار آب و کنترل دقیق شبکه توزیع؛ علت کاهش چشمگیر تماسهای بحرانی مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان (۱۲۲) میگوید: به دلیل مدیریت صحیح منابع آبی و کنترل دقیق شبکه توزیع، تعداد تماسهای بحرانی امسال نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است. به گزارش دنیای اسرار ،محمدعلی اردستانیزاده افزود: این در حالی […]
مدیریت فشار آب و کنترل دقیق شبکه توزیع؛ علت کاهش چشمگیر تماسهای بحرانی مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان (۱۲۲) میگوید: به دلیل مدیریت صحیح منابع آبی و کنترل دقیق شبکه توزیع، تعداد تماسهای بحرانی امسال نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است. به گزارش دنیای اسرار ،محمدعلی اردستانیزاده افزود: این در حالی
مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان (۱۲۲) میگوید: به دلیل مدیریت صحیح منابع آبی و کنترل دقیق شبکه توزیع، تعداد تماسهای بحرانی امسال نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی اردستانیزاده افزود: این در حالی است که برای تامین آب شرب پایدار مردم ساکن در ۱۰۲ شهر و نزدیک به یکهزار روستای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ساعات اوج مصرف، همچنان با کمبود ۳ مترمکعب بر ثانیهای آب شرب نسبت به تقاضا مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه در سالهای گذشته با شروع فصل گرما، بهویژه از اواسط خردادماه، مرکز ارتباط با مشتریان وارد شرایط بحرانی میشد و روزانه تا ۱۰ هزار تماس مردمی بابت کاهش فشار یا قطع آب ثبت میشد عنوان کرد: امسال با وجود اینکه دمای هوا در فصل گرما نسبت به سالهای قبل افزایش داشته و میزان مصرف آب هم بالاتر رفته اما به دلیل مدیریت فشار شبکه و رصد لحظهای مخازن ذخیره آب، وارد شرایط بحرانی نشدیم.
وی با اشاره به این که مرکز ارتباط با مشتریان آمادگی پاسخگویی در شرایط بحرانی تابستان را دارد ادامه داد: بر اساس گزارشهای تحلیلی، تنها در چند روز خاص تعداد تماسهای دریافتی به حدود ۶ هزار مورد رسید و پس از آن میانگین تماسهای روزانه به حدود ۳ هزار مورد کاهش یافت که نشاندهنده ثبات و پایداری در سامانههای توزیع آب است.
مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان تصریح کرد: علاوه بر این امسال با بهبود زیرساخت نرمافزاری و مخابراتی و افزایش ظرفیت خطوط تماس از ۹۰ به ۳۲۰ تماس همزمان، دیگر هیچ مشترکی با بوق اشغال مواجه نمیشود.
اردستانیزاده با بیان اینکه مرکز ۱۲۲ در حال حاضر از نظر تجهیزات فنی، نرمافزاری، پاسخگویی انسانی و ارتباط با سامانههای عملیاتی، در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در صورت ورود به شرایط بحرانی، تمامی ظرفیتها در وضعیت آمادهباش کامل هستند اظهار داشت: این مرکز به عنوان پل ارتباطی میان مشترکین و بخشهای عملیاتی شرکت آب و فاضلاب، وظیفه دریافت و پیگیری فوریترین درخواستهای مردمی در حوزه آب و فاضلاب را برعهده دارد و ضمن ثبت و طبقهبندی پیامها، گزارشهای دریافتی را بهصورت فوری در اختیار گروههای عملیاتی قرار میدهد.
وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت خطوط تماس، سامانه ۱۲۲ را به لحاظ فنی در آمادگی کامل برای مواجهه با هرگونه بحران احتمالی قرار داده است اظهارداشت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان توانسته با ارتقاء زیرساختهای پاسخگویی و بهبود مدیریت منابع، تابستانی کمتنشتر را نسبت به سالهای گذشته تجربه کند در حالی که در سالهای گذشته این حجم تماسها نه تنها باعث اختلال مکرر در نرمافزار مرکز تماس میشد، بلکه به دلیل محدودیت ظرفیت خطوط، بسیاری از تماسها با بوق اشغال مواجه میشد.
Saturday, 9 August , 2025