عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت عملیات غرور آفرین موشک باران وعده صادق ۲ پیامی به شرح زیر صادر نمود: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ پروردگار عالمیان و صاحب انتقام را شکرگزاریم که شاهد عملیات موفقیت […]

عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت عملیات غرور آفرین موشک باران وعده صادق ۲ پیامی به شرح زیر صادر نمود:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ پروردگار عالمیان و صاحب انتقام را شکرگزاریم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی بودیم.
رژیم صهیونیستی جنایتکار که با حمایت آمریکا و چراغ سبز قدرت های استکباری اقدام به قتل عام مردم بی گناه لبنان و غزه نموده و موجب شهادت مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و همچنین شهادت مستشار عالی نظامی سپاه پاسداران در لبنان سردار شهید نیلفروشان شد حقیقتاً این جنایت بسیار بزرگ و دیگر وضعیت غیرقابل تحمل بود.
عملیات وعده صادق ۲ که از ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر بوده توانست پایگاه های مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن بشکند. از سوی دیگر این عملیات شکوهمند که در اقصی نقاط جهان و به ویژه استان کردستان مورد استقبال و موجبات شادی مردم را فراهم نمود بدون شک آخرین عملیات نخواهد بود و به فرموده مقام معظم رهبری، جنگ تا آزادی قدس شریف و فتح و پیروزی نهایی با شیطان زمان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.
اینجانب این حماسه‌ی غرورآفرین و ماندگار را به رهبر معظم انقلاب، تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک عرض می نماید.