برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه کالا در سنندج نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا بعد از گذشت ۲ سال توقف به دلیل کرونا با ایجاد ۱۰۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج برپا شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان با اشاره به اینکه نمایشگاه پاییزه […]

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه کالا در سنندج

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا بعد از گذشت ۲ سال توقف به دلیل کرونا با ایجاد ۱۰۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج برپا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان با اشاره به اینکه نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا تا یک مهر این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا است، اظهار داشت: ۱۰۰ غرفه عرضه پوشاک، کیف و کفش، خواروبار، لوازم‌التحریر، شیرینی و سوغات در این نمایشگاه ایجاد شده است.

علیرضا فروتن بیان کرد: علاوه بر کالاهای مذکور محصولات یارانه‌ای شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج و شکر هم در این نمایشگاه عرضه شده است.

او با اشاره به اینکه بیشتر اصناف سطح استان در این نمایشگاه غرفه دارندافزود: ۲۰ درصد غرفه ها هم متعلق به واحدهای تولیدی از جمله کارخانجات لبنیات، آب معدنی و صنایع غذایی است.

فروتن با بیان اینکه ۲ غرفه گل و گیاه هم در این نمایشگاه ایجاد شده است، یادآور شد: محصولات موجود در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصد عرضه شده و شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از آن بازدید کنند.

او از استقرار یک دستگاه خودپرداز در ورودی نمایشگاه خبر داد و افزود: علاوه بر این توسط شرکتی مستقر در نمایشگاه، دستگاه‌ها کارت‌خوان در اختیار همه غرفه‌داران قرار داده شده است.

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا ششمین نمایشگاه برپا شده کردستان طی سال جاری در  در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار است.

به دلایل متعددی از جمله شیوع کرونا و مخالفت تعدادی از اصناف از سال ۱۳۹۸ تاکنون نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پاییز برپا نشده بود و روز گذشته با افتتاح این نمایشگاه فعالیت آن از سر گرفته شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان