شناسایی ۱۴مورد تغییرکاربری غیر مجاز در سطح استان کردستان طی هفته گذشته ۱۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز،قلع و قمع ، بازدید و …به مساحت تقریبی یک هکتار و ۳۰۰ مترمربع در مناطق مختلف استان کردستان توسط کارشناسان یگان حفاظت امور اراضی شناسایی و توقف عملیات انجام شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

شناسایی ۱۴مورد تغییرکاربری غیر مجاز در سطح استان کردستان طی هفته گذشته

۱۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز،قلع و قمع ، بازدید و …به مساحت تقریبی یک هکتار و ۳۰۰ مترمربع در مناطق مختلف استان کردستان توسط کارشناسان یگان حفاظت امور اراضی شناسایی و توقف عملیات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ خالد میرکی فرمانده یگان حفاظت اراضی استان کردستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.
وی گفت: خارج‌شدن اراضی مرغوب کشاورزی از چرخه تولید، زیانی است که قابل‌جبران نیست، بنابراین حفظ و حراست از اراضی کشاورزی مهم‌ترین رسالت و وظیفه است که مستلزم به‌کارگیری همه امکانات موجود و تعامل با سایر دستگاه‌ها است.
سرهنگ میرکی گفت:گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان کردستان فعال بوده و با گشت‌های مستمر و باهدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ و یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.