امروز حماسه غزه حقیقت واقعی غرب بدون روتوش را به همه نشان داد سخنگوی دولت گفت: برخی کشورها که باید مدافع تعیین‌ سرنوشت مسلمانان فلسطین باشند، عملکرد قابل دفاعی ندارند، این آزمون تاریخی حقیقت مخفی‌شده را برملا می‌کند، امروز حماسه غزه حقیقت واقعی غرب بدون روتوش را به همه نشان داده است. به گزارش خبرنگار […]

امروز حماسه غزه حقیقت واقعی غرب بدون روتوش را به همه نشان داد

سخنگوی دولت گفت: برخی کشورها که باید مدافع تعیین‌ سرنوشت مسلمانان فلسطین باشند، عملکرد قابل دفاعی ندارند، این آزمون تاریخی حقیقت مخفی‌شده را برملا می‌کند، امروز حماسه غزه حقیقت واقعی غرب بدون روتوش را به همه نشان داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی بهادری جهرمی عصر امروز در نشست با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) که به مناسبت یوم‌الله ۱۳ بهمن در سالن اجتماعات امیرکبیر دانشکده آینده‌پژوهی برگزار شد، اظهار داشت: داستان شکست ایالات متحده آمریکا در ۱۳ آبان جبران‌ناپذیر است، چرا که هیمنه آمریکا برای همیشه شکست و تشت رسوایی این کشور بر زمین افتاد.

وی ارعاب و تحریف (مخلوط کردن نیمی از واقعیت با نیمی از دروغ) را ۲ حربه ثابت قدرت‌های شیطانی و استکباری دانست و اضافه کرد: ۱۳ آبان ترس و ارعاب ابرقدرت‌ها به ویژه هیمنه‌سازی پوشالین آمریکا را از بین برد. به همین خاطر به آن انقلاب دوم می‌گویند، چرا که دانشجویان پشتیبان ژاندارم منطقه یعنی نظام سلطه و سردمداران ظاهری قدرت مادی جهانی را بی‌آبرو کردند و ۴۵ سال هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.

جهرمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای جمع‌آوری دوباره آبرو دست‌وپا می‌زنند، ادامه داد: این مسیر به جهانیان نشان داد که مقاومت، حضور در صحنه و استقلال حتما پیروزی می‌آورد.

وی یادآور شد: جوانان غزه تا امروز نزدیک به ۲۰ سال است که از نظر ظاهری تحریم مطلق هستند و امروز هم مسیرهایشان مسدود است و همه اطراف آنها بسته شده و با اینکه ۸۰ سال است که کشورشان تحت اشغال است، اما نشان دادند چند جوان انقلابی می‌توانند رژیم تا دندان مسلحی که ده‌ها سال تمام عیادی کفر و همه کشورهای حامی استبداد تمام‌قد پشتش بودند و تا دندان مسلحش کردند را زمین‌گیر کنند.

سخنگوی دولت با ذکر اینکه کشورهای غربی به دنبال فراموش‌سازی هولوکاست و نسل‌کشی واقعی در فلسطین توسط صهیونیست‌ها بودند، گفت: بعد هم ارعاب را انجام دادند که همه از این رژیم بترسند و احساس کنند وای این رژیم چه ابرقدرتی است و کسی توانایی شکست دادن آن را ندارد، اما چند جوان نشان دادند با اقدامات خودجوش در تحریم و محدودیت می‌شود این رژیم را به زانو درآورد که پدران نامشروعش بروند ناوهای جنگیش را در منطقه بیاورد.

وی ادامه داد: خیلی از رئیس‌ جمهورهای کشورهای غربی که ماسک و نقاب حقوق بشر و با اینکه در ظاهر و نما خود را مدافع حقوق زن و کودک نشان داده بودند و ده‌ها سال این را در گوش ما خوانده بودند و خود را مدافع حق تعیین‌ سرنوشت معرفی می‌کردند، در عملیات طوفان‌الاقصی بی‌آبرو و بیچاره شدند که نخست‌وزیر انگلستان در هواپیمایی که خودش سوار شده، بمب و موشک بار بزند و در تل‌آویو تخلیه کند.

جهرمی تصریح کرد: این ترسی که به جان غربی‌ها افتاده، میزان اهمیت جنبش‌های خودجوش جوان را نشان می‌دهد و باید قدر این جمع‌های دانشجویی و دانشگاهی را بدانید و حد و اندازه این جمع‌ها جهانی است و دانشجوی آینده‌ساز دانشجویی است که جهانی فکر کند و منطقه‌ای، محلی و استانی عمل کند.

وی ادامه داد: در نبرد غزه هم قطعا پیروزی نهایی با اراده‌های پولادین، قوی و مستقل جوانان فلسطینی است و همان‌طور که رئیس‌ جمهوری قبلی آمریکا تک‌ مرحله‌ای شد، نخست‌وزیر سفاک رژیم‌ صهیونیستی هم سقوط خواهد کرد. در ضمن امروز اسرائیل و غرب ضعیف‌تر از همیشه شده‌اند و وقتی همه قدرت‌هایشان را از ترس ۴ نفر جوان فسلطینی دور هم جمع کردند، ببینید چه‌قدر بیچاره و ضعیف شدند.

جهرمی تصریح کرد: اینها ادعایش این بود که پادگان در منطقه خاورمیانه ایجاد کردند و اینکه ناو اعزام می‌کنند و هواپیما می‌آورند، معلوم است که زورشان نمی‌رسد و ضعیف هستند و قدرت ساخته‌شده آنها پوشالی است. امروز نگاه مقاومت قوی‌تر از همیشه است؛ چرا که فلسطین محور وحدت، کلام مشترک و قلب تپنده جهان اسلام بوده، هست و خواهد بود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز نگاه مردم جهان به سردمداران همه کشورها در مسئله فلسطین متمرکز شده، گفت: این برای همه سردمداران کشورهای اسلامی آزمونی است که چگونه اقدام می‌کنند؟ مسلمان واقعی و مدافع حق هستند یا به شیوه دیگری عمل می‌کنند؟ امروز ملت‌های بیدار جهان واکنش درست انجام می‌دهند.

وی افزود: متأسفانه در برخی کشورهایی که باید اقدامات جدی‌تری برای تحریم اقتصادی و مالی رژیم صهیونیستی داشته و مدافع تعیین‌ سرنوشت مسلمانان فلسطین باشند، عملکرد قابل دفاعی ندارند. این آزمون تاریخی حقیقت مخفی‌شده را برملا می‌کند، امروز حماسه غزه حقیقت واقعی غرب بدون روتوش را به همه نشان داده است.

جهرمی با اشاره به بازدید هفته پیش خود از لانه جاسوسی آمریکا ادامه داد: وجود دستگاه جعل پلاک خودرو، شناسنامه و ادوات شنود در این سفارت‌خانه نشان داد که اینجا واقعاً لانه جاسوسی بوده است. آیا آمریکایی‌ها با این شناسنامه‌های جعلی ترور، آدم‌کشی و آدم‌دزدی می‌کردند؟

وی تصریح کرد: همچنین حماسه غزه میزان صلح‌طلبی و ضدجنگ بودن غربی‌ها و میزان کارآیی نهادهای بین‌المللی حقوق بشر را هم به همه نشان داد.