حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به نقل ازکرد تودی، روز ملی بسیج اساتید صبح امروز در تالار فردوسی دانشگاه کردستان با […]

 حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به نقل ازکرد تودی، روز ملی بسیج اساتید صبح امروز در تالار فردوسی دانشگاه کردستان با حضور جمع کثیری از اساتید دانشگاهی برگزار شد در این مراسم سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت:این روزها روزهای بسیار حساس و سرنوشت‌ساز برای این انقلاب است چرا که مردم همیشه در صحنه یک‌بار دیگر با حضور خود برگ زرین دیگری از این انقلاب را ورق و به افتخارات خود در ۸ تیر اضافه خواهند کرد.
وی افزود: اگر بخواهیم حوادث انقلاب اسلامی را ورق بزنیم و همه اتفاقاتی که این انقلاب تا به امروز پشت سر گذاشته تا به این جا برسد باید گفت: این انقلاب باهدف تصویب و حاکمیت ارزش‌های اللهی و قرآنی به میدان آمده است تا به پشتوانه خون شهدا و برکت فرامین رهبر فرزانه انقلاب مسیر خود که پیش‌تر همه مسیرها است را طی کند.
 سردار گشتاسبی گفت: دفاع مقدس ما یکی از ارزشمندترین دفاعیات ما از این انقلاب می‌باشد دفاعی که مردم در آن وارد شدند تا از آب‌وخاک خود به قیمت جان‌عزیزشان دفاع کنند.
 وی گفت اگر بخواهیم در میان ملل جهان یک الگو معرفی کنیم انقلاب اسلامی کامل‌ترین و پرافتخارترین این الگوها است چرا که با پیروی از خط قران و اسلام توانست به‌مانند یک الگو برای سایر ملت آزادی‌خواه عمل کند که نتیجه آن را امروز در عرصه‌های بین‌المللی دیده‌ایم.
 سردار گشتاسبی در ادامه با بیان این که مگر می‌شود انقلاب را به دست کسانی بسپاریم که تاریخ ۴۵ساله انقلاب برایش مهم نباشد افزود: مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه تک‌تک آحاد جامعه و ادای دین به خون شهدا است و باید در این مسیر فردی را انتخاب کنیم که خادم ملت و معتقد به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.
در ادامه این مراسم قادر زاده رئیس دانشگاه کردستان اظهار داشت: امروز روزی است که بیش از گذشته به هرآنچه که داریم باید افتخار کنیم و این افتخارات را مدیون خون شهدای این انقلاب شهدای همچون شهید سلیمانی و شهید رئیسی هستیم.
 وی گفت: امروز ما داغدار شهادت شهید رئیسی رئیس‌جمهوری هستیم که جان خود را برای این انقلاب نثار کردند شهیدی که به معنای واقعی خادم مردم و انقلاب بود و اکنون بر ما واجب است که با رشادت در این راه به این شهدا ادای دین کنیم.
 قادر زاده خاطرنشان کرد: تعریف و مفهوم واقعی بسیج دانشگاهی در بین اساتید به این معنا است که یک سازمان کاملاً ارزشمند مبتنی بر یک لشکر واقعی که مخلص انقلاب است در راه خدا مشغول به خدمت می‌باشد خدمتی که در آن نسل فردای این انقلاب درحال‌رشد و شکوفایی است.
 وی گفت: شاید کمتر کشوری می‌تواند نه فقط در داخل خاک خود بلکه به‌عنوان یک چتر برای دیگر ملل در جهان اسلام به‌مانند این الگو بدرخشد و در این راه افتخار کسب کند.
 قادر زاده در ادامه بیان داشت: امیدواریم اساتید دانشگاهی در انتخابات پیشرو مشارکت مردمی در جهت انتخاب اصلح باشد انتخابی که هدف و رسالت آن ادامه راه شهید رئیسی و خدمت به مردم باشد.