فرمانده سپاه استان کردستان از مرز باشماق بازدید کرد فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از مسیرهای تردد زائرین اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امسال برای نخستین بار مرز باشماق هم باز شده تا زائران سراسر کشور بتوانند از این مسیر در راهپیمایی جهانی […]

فرمانده سپاه استان کردستان از مرز باشماق بازدید کرد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از مسیرهای تردد زائرین اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امسال برای نخستین بار مرز باشماق هم باز شده تا زائران سراسر کشور بتوانند از این مسیر در راهپیمایی جهانی اربعین شرکت کنند.

در طول یک‌ماه اخیر همه مسئولان استانی نسبت به پای کار آوردن ظرفیت‌ دستگاه‌ها، تمهیدات وطرح‌های تسهیل‌کننده عبور و مرور زائران اقدام کرده و زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده‌اند.

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ضمن بازدید از مسیرهای تردد زائرین اربعین حسینی؛ امکانات، تمهیدات و برنامه‌های پیش‌بینی و فراهم شده برای ارائه خدمات سلامت به زائرین اربعین حسینی را مورد ارزیابی قرار دادند.

سردار سیدصادق حسینی بر ضرورت خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی و حفظ سلامت آنان تأکید کرد و گفت: باید نیازمندی‌ها شناسایی و با اولویت‌بندی در جهت تأمین آن وارتقاء وضعیت مراکز ارائه خدمت به زوار حسینی تلاش کرد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان